جاباما
۲۹۰۲۰
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

هیچ وقت در خرید عطر عجله نكنید! این نكته، را همیشه در خاطر داشته باشید؛ بویی كه در بوییدن اولیه عطر به مشامتان می‌رسد، بوی واقعی عطر نیست. حواستان باشد گولش را نخورید!


بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!


برترین ها: تا حالا دقت كرده‌اید كه در فصل تابستان رایحه عطرها بیشتر به مشامتان می‌‌رسد؟! انگار بیشتر افراد برای فرار از بوی ناخوشایند در طول ساعت‌های كاری بیشتر سراغ عطر می‌روند تا به دلیل گرما بوی نامطبوعی از خود بر جا نگذارند. هر عطر و رایحه‌ای را نمی‌توان برای روزهای گرم و شب‌های پرستاره تابستان استفاده كرد. بهتر است بیشتر سراغ رایحه‌های تلخ و سرد با بوی خنك و ترش بروید تا ماندگاری عطر بیشتر باشد.

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

همچنین در روزهای گرم تابستان برای تداعی صبح‌های باران خورده و بوی برگ درختان سراغ رایحه‌هایی كه در آن از اسانس چوب سدر، كاج و عطر شكوفه‌های پرتقال و گریپ‌فروت استفاده شده، بروید. نكته مهم استفاده از رایحه‌ها و عطرهای خنك در تابستان، باز شدن ذهن‌ و رفع خستگی ناشی از گرماست. تا حالا دقت كرده‌اید كه در روزهای گرم، یك دوش خنك چقدر می‌تواند حالتان را جا بیاورد؟ استفاده از عطرهای خنك و ترش هم همین حس را به شما انتقال خواهد داد. از نظر روانشناسی، بوهایی كه از اطراف به مشام می‌رسد، مهم‌ترین عامل در تداعی خاطره های تلخ یا دلنشین محسوب می‌شوند؛ به‌طوری كه امروز در بسیاری از موارد در برخورد با بیماری ای كه منشا روانی دارد، قبل از مراجعه به پزشك به آرماتراپی مراجعه می‌كنند تا با استشمام رایحه‌های منطبق با شرایط روحی، اختلالات خواب، افسردگی، وسواس و... را برطرف كنند. آرماتراپی یا همان عطردرمانی نوعی درمان است كه با تاثیر روی احساس افراد انجام می‌گیرد. عطردرمانی می‌تواند باعث آرامش ذهن و كاهش استرس شود. بو و احساس، رابطه نزدیكی با هم دارند. بو كردن رایحه واكنش مثبتی در مغز ایجاد كرده و باعث می‌شود فرد احساس خوبی داشته باشد كه امروزه طرفداران فراوانی دارد. ثابت شده بوهایی كه منشا طبیعی دارند، با تاثیر روی سیستم عصبی مركزی و متابولیسم بدن، در بروز احساسات شخصی نقش كاربردی ایفا می‌كنند.

عشق و محبتی به رنگ سفید

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

CREED- Love in White

معمولا رنگ قرمز نماد عشق و محبت به حساب می‌آید. اما این بار عشق را به رنگ سفید و با این رایحه تجربه كنید، رایحه‌ای كه برگ برنده‌اش استفاده كردن از اسانس‌های نادر و باكیفیت موجود در صنعت عطرسازی ۵ قاره جهان است. یاس سفید از ایتالیا، شكوفه پرتقال از اسپانیا، پوسته برنج از فرانسه، گل مگنولیا از گواتمالا، گل سرخ و چوب صندل از هند و.... رایحه‌های لوكس برند creed در پاریس علاقه‌مندان به رایحه‌های طبیعی و خوشبو را شیفته خود كرد، با گذشت سال‌ها همچنان با بویی خوش، خاص و متفاوت برای علاقه‌مندان خاصش تولید می‌شود، امتحان كردنش را از دست ندهید.


برای آنها که رازآلود بودن را دوست دارند

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

Vera Wang- Princess Nigh

رایحه‌ای شیك و مناسب خانم‌های مشكل‌پسند پررمزوراز با تركیبات عجیب و غریب گل یاس، توت وحشی، تمشك شیرین، هندوانه، گل رز، شكوفه پرتقال، شكر، وانیل و رایحه‌ای جدید كه از ابتدای سال ۲۰۱۲ در كنار دیگر رقیبانش نشسته كه از تركیبات متنوع ترش، شیرین و گلی استفاده كرده تا خاص باشد و به حق هم بوی مدرن و متفاوتش شما را متحیر خواهد كرد.


یک بشقاب میوه تازه

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

Omnia Coral Bvlgari for women

رایحه‌ای ملایم با ردپای گل و میوه‌های تازه! اگر به دنبال بویی ظریف و خاص هستید، این عطر از بهار ۲۰۱۲ روانه بازار شده كه می‌توان در تركیباتش گل سوسن، توت وحشی، توت سفید و تركیب ترنج و شكوفه انار و مخلوط پیچیده سدر و مشك را حس كرد. رایحه‌های برند بولگاری در ایران طرفدارهای پروپاقرص خود را دارد؛ علت این انتخاب هم قیمت مناسب و ماندگاری بالایی است كه در نمونه‌های قبلی‌اش دیده شده است.


خداحافظ خستگی

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

Chanel - ALLURE HOMME SPORT EAU EXTRÊME

در ۲۹ مارچ ۲۰۱۲ برند شنل، رایحه جدیدتری از نمونه HOMME SPORT را با اضافه كردن كلمهEAU EXTRÊME روانه بازار كرد. نعناع، شكوفه پرتقال، چوب صندل، مشك سفید و فلفل سیاه با بویی اسپرت و هیجان‌انگیز برای فرار از خستگی روزمره می‌تواند كمك حالتان باشد. رایحه خوش بوی این ادكلن برای رده سنی خاصی در آقایان پیشنهاد نمی‌شود و اگر به رایحه‌های مدرن و متفاوت علاقه‌مند هستید، حتما امتحانش كنید.


الماس زرد

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

Yellow Diamond Versace (for women)n

الماس زرد! یك عطر خالص و شفاف كه درونش روح گل دمیده شده و بویی لوكس و خانومانه دارد. با این رایحه مانند یك الماس می‌درخشید. طراوت لیمو، ترنج و شكوفه پرتقال در كنار سوسن و در بسته‌بندی‌ای مانند نسخه‌های قبلی‌اش فقط به رنگ زرد به چشم می‌خورد. بهتر است از این رایحه برای محیط‌های رسمی‌تر استفاده كنید.


آب​بازی در وسط تابستان

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

(BRIT SUMMER EDITION (FOR MEN ۲۰۱۲

رایحه‌ای تابستانی با ماندگاری بالا كه برند بری‌بری در سال ۲۰۱۲ برای آقایان شیك‌پوش عرضه كرده است. تركیب هل، زنجبیل، سرو، نعناع هندی و شكوفه پرتقال می‌تواند از استرس‌های روزانه و درگیری‌های ذهن بكاهد تا احساس شادابی كنید و تاثیری مانند گرفتن دوش خنك در گرمای تابستان دارد.


اگر می‌خواهید متفاوت باشید

بهترین عطرهای تابستان را بشناسید!

Kokorico by Jean Paul Gaultier

در ژوئن ۲۰۱۱ برند ژان پل گوتیه، رایحه‌ای متفاوت با بسته‌بندی كاملا خاص برای آقایان جوان عرضه كرد. طراحی شیشه این ادكلن دال بر متفاوت بودن شخصیت خودنما و كاراكتر فردی است كه از این رایحه استفاده می‌كند. طراحی شیشه با لوگوی قرمزرنگی است كه حالت خودنمایی به بطری ادكلن می‌دهد، با رایحه‌ای تلخ كه ردپای برگ انجیر، وانیل، نعناع هندی، كاكائوی تلخ، سدر در آن حس می‌شود.


میانبری برای شناختن فواید رایحه‌ها

  • ریحان: ایجاد صلح و آرامش
  • رز: احساس لطیف و شكننده
  • یاسمین: مناسب افراد با اعتماد به نفس بالا
  • زنبق: افراد باجرات
  • اسطوخودوس: مناسب افراد محرك و پرجنب‌وجوش
  • پرتقال: ایجاد سرزندگی و تعادل
  • بهارنارنج: برطرف كردن استرس
  • گریپ‌فروت: معجزه در خوش اخلاق كردن
  • لیمو: رهایی از استرس و آشفتگی ذهن
  • سدر: تسكین‌دهنده روح
  • وانیل: مناسب افراد افسرده كه بوی دلنشین‌ آن باعث ایجاد نشاط و سرحال آمدن می‌شود.
  • اكالیپتوس: اگر احساس افسردگی شدیدی دارید، سراغش بروید
  • چوب صندل: رایحه‌ای شیرین و خاص برای كنترل هیجان‌های درونی
  • كاج: قدرت بالابردن حالات روحی و عاطفی شخص را دارد.
  • مشك: بالا بردن اعتماد به نفس و. . . .

نکته

هیچ وقت در خرید عطر عجله نكنید! این نكته، را همیشه در خاطر داشته باشید؛ بویی كه در بوییدن اولیه عطر به مشامتان می‌رسد، بوی واقعی عطر نیست. حواستان باشد گولش را نخورید! بهترین راه برای خرید عطر متناسب با سلیقه‌تان، استفاده از كاغذ در امتحان كردن رایحه است. بعد از اینكه عطر را روی كاغذ زدید، حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر كنید تا رایحه عطر وارد فاز دومش شود. بعد از این مدت، آن را با بوی ثانیه اول مقایسه كنید. اگر وسواس بیشتری دارید ۱۰ دقیقه بیشتر صبر كنید تا به رایحه‌ای كه به مشامتان می رسد اعتماد بیشتری داشته باشید. هرگز و هرگز برای امتحان رایحه، عطر را روی لباس تست نكنید. اتفاقات شیمیایی بین عطر و الیاف لباس، شما را گیج می‌كند و مانع از استشمام بوی اصلی عطر می‌شود.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      بابا يه 4تا عطرم براي ما مستمندا و فقرا معرفي كنين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عطر بیک...

      • عسل

        باید قیمت ها رو هم درج کنه اینجور فایده نداره

      • محمد

        مملی جان این عطرایی که میرن مشهد میخرن قیمتاشون خیلی مناسبه ... قم هم میتونی پیدا کنی

    • عسل

      اگر لطف کنید قیمت عطرهای پیشنهادی تون رو هم قید کنید ممنون میشیم(یا حداقل حدود قیمتها)آخه اینجور نمیشه فهمید که توانایی خرید راداریم یا نه... بدون درج قیمت فایده نداره

    • فرید

      ممنون جالب بود
      به نظر من هم قیمت تخمین یرو بهتر بود می نوشتید هر چند به دلار.

    • Melody

      واقعا جالب و به درد بخور بود.
      بازم از اين مطالب بذاريد لطفا. خيليييييي خوب بود.

    • ساینا

      عطر خنک هم معرفی کنین برای خانمها اینها همه بوی گرم دارن اگر حدود قیمت هم بزنین بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج