۲۹۰۲۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لیگ جهانی کاراته - فرانسه؛

پورشیب به مرحله نهایی لیگ کاراته رفت

عضو تیم ملی کاراته کشورمان در رقابتهای کاراته وان فرانسه رقبای خود را شکست داد و به دیدار پایانی راه پیدا کرد تا در یک دیدار انتقامی به مصاف رقیب ژاپنی برود.

خبرگزاری مهر:‌ عضو تیم ملی کاراته کشورمان در رقابتهای کاراته وان فرانسه رقبای خود را شکست داد و به دیدار پایانی راه پیدا کرد تا در یک دیدار انتقامی به مصاف رقیب ژاپنی برود.

در ادامه رقابتهای لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان که در پاریس جریان دارد ذبیح الله پورشیب کاراته کای وزن ۸۴- کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل تمامی رقبا راهی بازی نهایی شد تا عصر فردا برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ژاپن برود

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «دیوپ سالی» از فرانسه را ۴ بر یک شکست داد. نماینده کشورمان در دومین دیدار خود «لورآندرس» از اکوادور را با همین نتیجه از پیش رو برداشت. پورشیب در ادامه مقابل « گیوسپه» از ایتالیا ۸ بر صفر به پیروزی دست يافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی هم «گوخان گاندوز» از ترکیه را یک بر صفر شکست داد. این نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی «هلیو هرناندز» از فرانسه را نیز یک بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه يافت.

پورشیب برای کسب مدال طلا در یک دیدار انتخابی به مصاف «روتاریو آراگا» از ژاپن می رود. وی در سالجاری دوبار در مسابقات قهرمانی آسیا و کاراته وان اوکیناوا نتیجه را به این کاراته کای ژاپنی که عنوان قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه دارد.

در این وزن ابراهیم حسن بیگی دور نخست نماینده قزاقستان را شکست داد و در ادامه برابر حریفی از آذربایجان بازنده شد و با نرسیدن این آذری به دیدار نهایی ، حسن بیگی هم از دور رقابتها کنار رفت. پیش از این امیرمهدیزاده ، بهمن عسگری و امیرحسین کلهری از دور رقابتها کنار رفتند.

این دوره از رقابتها با حضور ۱۰۱۲ کاراته کا در پاریس جریان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج