۲۹۰۴۲
۱ نظر
۵۰۷۳
۱ نظر
۵۰۷۳
پ

تولد ناخدا خورشید در گرمای تابستان

شخصیت شناسی داریوش ارجمند

در دهه ۶۰ داریوش در فیلم‌های «كشتی آنجلیكا»، جست‌وجوگر و پرده آخر، توانا و قدرتمند ظاهر شد ولی در دهه ۷۰ كم‌كار بود. بازی معركه‌اش در ۳ فیلم ماندگار «آدم برفی»، «اعتراض» و «سگ‌كشی» نشان از توانایی‌های او دارد



شخصیت شناسی داریوش ارجمند

5 مرداد 1323 (25 جولای 1943)

برترین ها: به خودش اطمینان داشته و ذاتی سلطه‌گر دارد. داریوش ارجمند یك سخنور چیره‌دست است. همچنین در زمینه اجرا هم توانست اولین بار اجرای نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) را با مهارت هرچه تمام‌تر بر عهده گرفت و بعدها در یك برنامه تلویزیونی پای ثابت اجرا شد.


شخصیت شناسی داریوش ارجمند

كار كردن با افراد خبره او را به موفقیتی چشمگیر می‌رساند

در دهه ۶۰ داریوش در فیلم‌های «كشتی آنجلیكا»، جست‌وجوگر و پرده آخر، توانا و قدرتمند ظاهر شد ولی در دهه ۷۰ كم‌كار بود. بازی معركه‌اش در ۳ فیلم ماندگار «آدم برفی»، «اعتراض» و «سگ‌كشی» نشان از توانایی‌های او دارد به شرطی كه كارگردانی حرفه‌ای او را هدایت كند. دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مكمل مرد از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در نقش كوتاهی در فیلم «سگ‌كشی» آخرین تقدیر از او بود.

شخصیتی پیچیده دارد و برخلاف ظاهر جدیدش، با كودكان رابطه خوبی برقرار می‌كند

در مراسم افتتاحیه فیلم‌های ویدئویی در خردادماه ۹۱، داریوش ارجمند هنگام اهدای جایزه به آتیلا پسیانی به خاطره‌ای اشاره كرد و گفت: من اینقدر خوشحالم كه در مقابل آتیلا قرار گرفتم. زمانی كه من جوان بودم آتیلای ۶ ساله با خانم جمیله شیخی (مادر آتیلا پسیانی) به مشهد آمدند. آتیلا آنقدر بازیگوشی بود دوید كه خانم شیخی به من گفتند كه مواظبش باشم. الان آتیلا با سبیل‌های سفید، مردی است كه در مقابل من ایستاده و جایزه می‌گیرد كه بابت این موضوع بسیار خوشحالم.

منتقد خوبی است و در این زمینه كارش را با ظرافت مخصوص به خودش انجام می‌دهد

داریوش مهرجویی در انتقاد از سریال‌های تلویزیونی صداوسیما گفت: سریال‌های قدیمی با اعتبار و اعتماد بیشتری ساخته می‌شد و هنرمندان متفاوت و توانمندی بودند ولی الان طوری است كه هر كس بامزه است می‌آید بازی می‌كند و این از ارزش‌ كار می‌كاهد. اگر برخی از این سریال‌های تلویزیون به سینما برود آیا مخاطب حاضر می‌شود برای دیدن آن هزینه كند؟

شخصیت شناسی داریوش ارجمند

رفتار و كرداری پیش‌بینی‌ناپذیر دارد و به دنبال آرامش و راحتی است

طبق گفته‌های ارجمند، هیچ وقت شهرت را دوست نداشته و محبوبیت را به آن ترجیح می‌دهد. داریوش ارجمند این جمله را اینطور بیان می‌كند: وقتی یك هنرمند محبوب می‌شود مردم به او اعتماد كرده و او را قبول می‌كنند. در مقابل شهرت، انسان را ضعیف می‌كند و یك بازیگر مشهور دیگر نمی‌تواند راحت باشد.

از سلامت جسمی خوبی برخوردار است كه موجب شور و حرارت بیش از اندازه او می‌شود

داریوش ارجمند به فرزندان و خانواده‌اش عشق می‌ورزد و برخلاف خوی تندش زندگی خوبی دارد. همچنین در خرج كردن برای خود و خانواده‌اش راحت است و از تمام راحتی و آسایشی كه پول به همراه خود می‌آورد بهره می‌گیرد.


هرچه را كه در زندگی می‌آموزد به اطرافیانش منتقل می‌كند

داریوش ارجمند همیشه جوانان را راهنمایی می‌كند و سعی می‌كند در مسیر درست راهنمایشان باشد. طبق گفته‌های خودش همیشه آرزوی خوشبختی آنها را دارد و دوست دارد انسان‌های موفق و خوبی در جامعه شوند.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای ارجمند بازیگر توانایی هستندولی اون چیزی که خیلی اهمیت داره ارادت ایشون به مولا علی علیه السلامه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج