۲۹۰۵۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روز بیضایی در جشنواره تئاتر فجر

در چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر، ۱۰ نمایش به روی صحنه خواهند رفت.

خبر آنلاین: در چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر، ۱۰ نمایش به روی صحنه خواهند رفت.

طبق جدول برنامه‌های چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر، در تالار وحدت نمایش «ﺑﺎﺯﻯ ﺳﺎﻳﻪ‌ها» از کشور ژاپن به نویسندگی و کارگردانی ﺗﺎﺗﺴﻮﻳﺎ ﻫﺎﺳﮕﺎﻭﺍ در دو اجرا در ساعت 17:30 و 20:30 به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش در بخش تئاتر ملل و مسابقه بین‌الملل به روی صحنه خواهد رفت.

در تالار قشقایی با اجرای نمایش «مجلس قربانی سنمار» به نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی شیما جواد پور از بوشهر ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در دو سانس در بخش مسابقه بین‌الملل و مرور تئاتر ایران به نمایش درخواهد آمد.

در سالن اصلی تئاتر شهر «راه مهر، راز سپهر» به نویسندگی و کارگردانی شکرخدا گودرزی در بخش تازه‌های تئاتر ایران و مسابقه تئاتر ایران، ساعت ۲۰ به روی صحنه خواهد رفت و در تالار چهارسو نمایش «آنتولوژی صبح فرحناک یک چاقو» به نویسندگی و کارگردانی رضا گشتاسب از یاسوج در بخش مرور تئاتر ایران و مسابقه تئاتر ایران در ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

در تماشاخانه سنگلج هم نمایش «بیضایی» کاری از محمد مساوات، ساعت ۱۷ و ۲۰ به عنوان یکی از آثار بخش مرور تئاتر ایران و مسابقه بین‌الملل به صحنه می‌رود.

تئاتر مولوی میزبان تماشاگران با اجرای نمایش «ساده با تو یک ترانه» خواهد بود. این نمایش کاری از ندا قربانیان از کرج است که در بخش مرور تئاتر ایران و مسابقه حضور دارد و ساعت ۱۷ و ۱۹ در دو سانس اجرا می‌شود.

در تالار حافظ نیز نمایش «سند چشم انداز» به نویسندگی رضا شاهبداغی و کارگردانی مهدی محمدی به عنوان یکی از تولیدات تازه تئاتر ایران اجرا خواهد شد. این نمایش که در بخش مسابقه تئاتر ایران شرکت می‌کند، ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ به روی صحنه می رود.

در چهارمین روز از جشنواره تماشاخانه ایرانشهر هم دومین اجرای نمایش «هتلی‌ها» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ را به صحنه می‌برد. این نمایش که پیش از این به اجرای عمومی رسیده است در بخش مسابقه تئاتر و مرور تئاتر ایران شرکت کرده است و ۱۸ و ۲۰:۴۵ به روی صحنه خواهد رفت.

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان نیز با اجرای نمایش «آنسفالیت» کاری از سیاوش بهادری راد ساعت ۱۶ میزبان تماشاگران جشنواره خواهد بود. این اثر در بخش مسابقه بین‌الملل شرکت می‌کند.

آخرین نمایش صحنه‌ای چهارمین روز جشنواره نمایش «آی» به نویسندگی محمد مساوات و کارگردانی عبدالرضا شیبانی است که در تماشاخانه سرو اجرا خواهد شد.این نمایش جزو آثار بخش مرور تئاتر ایران در سال 94 است و ساعت ۱۷ و ۱۹ به روی صحنه خواهد رفت.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج