جاباما
۲۹۰۶۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میزبان فینال جام حذفی مشخص شد

از چندی پیش خبر برگزاری فینال مسابقات جام حذفی در خرمشهر نقل محافل شد تا امروز که رئیس لیگ فوتبال از برگزاری هر ساله فینال این مسابقات به مناسبت آزادسازی خرمشهر در این شهر خبر داد.

خبرگزاری مهر: از چندی پیش خبر برگزاری فینال مسابقات جام حذفی در خرمشهر نقل محافل شد تا امروز که رئیس لیگ فوتبال از برگزاری هر ساله فینال این مسابقات به مناسبت آزادسازی خرمشهر در این شهر خبر داد.

عصر یک شنبه جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقه ورزشی در خرمشهر با حضور فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، فرامرز کیانی زاده مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال و محمد رضا ساکت مشاورعالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران، فرماندار، شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر و همچنین معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این جلسه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت خرمشهر برگزار شد.

فینال جام حذفی در خرمشهر باعث توسعه ورزش منطقه می شود

رئیس سازمان لیگ فوتبال در این جلسه بر تصمیم برای برگزاری فینال مسابقات جام حذفی به صورت ثابت در یک مناسبت و محلی ثابت تأکید و اظهار کرد: در نهایت تصمیم گرفته شده که مسابقات با عنوان جام آزادسازی خرمشهر به صورت همه ساله در سوم خرداد و در خرمشهر برگزار شود.

مهدی تاج به واکنش ها به این تصمیم اشاره و تأکید کرد: زیادی تعداد تماشاچیان و شرایط جوی خرمشهر در سوم خرداد، دلیلی برای تغییر تصمیم نیست چراکه بسیاری از تماشاچیان از طریق گیرنده ها قادر به پیگیری بازی ها هستند و شرایط جوی نیز یادآور شرایط زمان آزادسازی خرمشهر است.

وی برگزای فینال جام حذفی را گامی در راستای رشد و توسعه رشته فوتبال در خرمشهر و استان دانست و توضیح داد: برگزاری این مسابقات و در ادامه برگزاری مسابقات بین المللی در رده های سنی مختلف، فضای خرمشهر را فوتبالی کرده و رسانه ها را به سمت این شهر گرایش می دهد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: همچنین وجود زمین چمن به طور ناخودآگاه زمینه را برای تشکیل تیم های قوی و مطرح در خرمشهر و رشد و توسعه فوتبال منطقه فراهم می سازد.

خرمشهر بهترین انتخاب برای برگزاری فینال جام حذفی

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این نشست برگزاری این مسابقه در خرمشهر را عاملی برای رشد و توسعه استان خواند و اظهار کرد: انتخاب خرمشهر به عنوان میزبان دائمی ناشی از خوش فکری بوده و به طور حتم خرمشهر تنها شهری است که در انتخاب آن جای هیچ بحث و مناقشه نیست.

فرج الله خبیر به وضعیت فعلی دو شهر آبادان و خرمشهر اشاره و عنوان کرد: تنگناهای زیادی در توسعه خرمشهر و آبادان وجود دارد که مهمترین مشکل بحث منابع انسانی کارآمد و کارآفرین و سرمایه گذار است که امیدواریم در شرایط پسابرجام و با طرف شدن مشکلات، شرایط برای پیشرفت مهیا شود.

وی در ادامه توجه به مسئولیت اجتماعی از سوی وزیر نفت و مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان را قابل تحسین خواند و افزود: سرمایه گذاری در راستای احداث مجموعه ۱۵ هزار نفری و پنج هزار نفری نشان از توجه شرکت نفت و گاز اروندان به بعد اجتماعی و مردم منطقه است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل همگانی برای برگزاری شایسته مسابقه فینال جام حذفی، فرماندار خرمشهر را به عنوان مسئول پیگیری و هماهنگی امور معرفی و از منطقه آزاد اروند خواست تا همکاری هرچند به صورت غیر مستقیم و از طریق سایر نهادها همچون شهرداری با نفت و گاز اورندان برای انجام کار در مدت زمان تعیین شده داشته باشد.

تشکیل دبیرخانه برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر نیز دراین نشست از تشکیل دبیرخانه برای برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر خبر داد و گفت: جلساتی در راستای برگزاری این مسابقه به بهترین شکل ممکن تشکیل شده است.

ولی اله حیاتی از نهادها و دستگاه های درگیر اجرای کار خواست تا نیازمندی های خود را پیش از پایان هفته جاری به این دبیرخانه تحویل دهند.

وی درپایان عنوان کرد: هفته آینده نیز جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خواهیم داشت که اهداف و خط مشی ها ترسیم خواهد شد و شهرداری متولی انجام کار خواهد بود.

همکاری منطقه آزاد اروند برای برگزاری جام حذفی

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این نشست بر توجه ویژه این سازمان به حوزه اجتماعی تأکید کرد و از پشت سر گذاشتن برنامه هایی همچون اربعین و برگزاری مسابقات کشتی جهانی و مسابقات کشوری جت اسکی در خرمشهر به عنوان نمونه اقدامات انجام شده در این حوزه با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند یاد کرد.

سید مرتضی نعمت زاده از آمادگی این سازمان برای همکاری به منظور برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر تأکید کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد در دو سطح، برگزاری مسابقات جام حذفی را دنبال می کند.

وی توضیح داد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با وزارت نفت مذاکراتی داشته و قرارشده است که ۱۰ میلیارد تومان هزینه لازم برای تکمیل پروژه از سوی شرکت ملی نفت پرداخت شود و ما در سایر ابعاد نیز آماده همکاری در راستای برگزاری باشکوه این مسابقه مهم هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج