۲۹۰۶۵۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

ارتکاب جنایت توسط قاتل بخشیده‌ شده!

مردی که چهار سال قبل همسرش را به قتل رسانده بود، این بار پسرش را کشت. به گزارش خبرنگار ما، ساعت ٣ بامداد دیروز وقوع یک فقره درگیری در خیابان مرتضوی، به کلانتری نواب اعلام شد. .

روزنامه شرق: مردی که چهار سال قبل همسرش را به قتل رسانده بود، این بار پسرش را کشت. به گزارش خبرنگار ما، ساعت ٣ بامداد دیروز وقوع یک فقره درگیری در خیابان مرتضوی، به کلانتری نواب اعلام شد.

مأموران کلانتری با حضور در محل، مردی حدودا ٤٥‌ساله به‌نام «محسن» را مشاهده کردند که با یک رشته شال‌گردن درحال خفه‌کردن پسر ١٤ساله‌اش به‌نام «محمدعلی» بود. بلافاصله محسن ازسوی مأموران دستگیر و اقدامات اولیه درمانی برای نجات «محمدعلی» ازسوی مأموران و در ادامه عوامل تیم اورژانس انجام شد، اما محمدعلی جان باخت. پس از این واقعه، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل عمـد پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد متهم به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد.

پلیس پی برد محسن ساعت ٢٠ دو روز قبل، در منزل دوستانش شیشه مصرف کرده و پس از مراجعه به منزل، با پسرش درگیر شده و درنهایت او را ساعت سه بامداد دیروز به‌قتل رسانده است. خواهر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «شب قبل وقتی پدرم به خانه آمد، به بهانه اینکه چرا برادرم مادربزرگش را اذیت می‌کند، با او درگیر شد.

حدود ساعت سه نیمه‌شب بود که با شنیدن صدای خِس‌خِس از خواب بیدار شدم. زمانی‌که چراغ را روشن کردم، ناگهان پدرم را روی سینه برادرم مشاهده کردم که با یک رشته شال‌گردن داشت او را خفه می‌کرد. از مادربزرگ درخواست کمک کردم؛ اما زمانی‌که او قصد داشت پدرم را از روی سینه برادرم کنار بکشد، ناگهان از ناحیه دست چپ، جسم تیزی به او اصابت کرد و به‌شدت مجروح شد.

بلافاصله با ١١٠ تماس گرفتم و از پلیس کمک خواستم. دقایقی بعد، درحالی‌که همچنان پدرم درحال خفه‌کردن برادرم بود، مأموران وارد خانه شدند و پدرم را دستگیر کردند، اما برادرم دیگر مرده بود». با انتقال متهم به پلیس آگاهی تهران بزرگ و بررسی سوابق وی، مشخص شد «محسن» (٤٩ساله)، دارای سابقه ارتکاب جنایتی دیگر است.

متهم در آن جنایت که ساعت سه بامداد روز اول شهریور سال ١٣٩٠ به‌وقوع پیوست، پس از مصرف شیشه و درگیری با همسرش به‌نام مهناز (٤٠ساله)، او را با ضربات چاقو به‌قتل رساند و پرونده نیز در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی، رسیدگی و درنهایت متهم با حکم دستگاه قضائی به قتل عمـد محکوم، اما پس از گذشت چند سال و با رضایت خانواده مقتول، از زندان آزاد شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دلایل و شواهد به‌دست‌آمده از زمان ارتکاب جنایت، قرار بازداشت قانونی ازسوی مقام قضائی صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی، در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اين قاتلهارو يا مي بخشند يا اعدام مي كنندتاكي اين موضوع ادامه بايد پيدا كند؟بابا دنيا خيلي وقته راه حل رو پيدا كرده چرا سماجت مي كنيم؟بهترين كار همان كار اجباري در راهها ومعادن است .

    • بدون نام

      حق کساني است که اين قاتل را بخشيدند
      کشنده را بايد کشت
      ترحم بر پلنگ تيز دندان جفاکاري بود بر گوسفندان

    • سید محمد

      باسلام کشاورزشاخه درخت خشکیده رافقط قطع می کند اگر قطع نشود داخل آن لانه کرم می شود .یاعلـــــــــــــــــــــــــلی مدد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج