۲۹۰۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

راهبردهای جذب مشتری در سال ۲۰۲۰

درحالی که به سرعت به سوی سال ۲۰۲۰ حرکت می کنیم ، برندها به راه های جدید برای جذب مشتری و تبلیغات جدید می اندیشند.

بشرامروز که ۲۰۰هزار سال قبل به توسعه زبان می اندیشید، ۳۰ هزار سال قبل، نشانه های ارتباطی را افزایش داد و ۷ هزار سال قبل شروع به نوشتن کرد ، اینک به سرعت به سوی سال ۲۰۲۰ حرکت می کند. دوره کامپیوترهای رو میزی به سر آمده و آیپدها یک تکنولوژی قدیمی به شمار می روند. با این که تلویزیون های ۳D در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شده اند اما هم اکنون همه چیز به رسانه تعاملی ۴D معطوف شده است.

برند ها دیگر بیشتر از این نمی توانند به روش های قدیمی تبلیغات اکتفا کرده، یک صفحه فیس بوک داشته باشند و با راه اندازی یک مسابقه امیدوار باشند که قادر هستند مشتریان را به سوی خود جذب کنند. برند ها باید به راه های جدید برای جذب مشتری بیندیشند. در زیر به چهارپیش بینی درباره تکنولوژی های تبلیغاتی سال ۲۰۲۰ اشاره شده است:

راهبردهای جذب مشتری در سال 2020

بسته بندی های زنده
در این دوره، نقش جذابیت های دیداری از همیشه بیشتر است. رنگ، شکل، بافت و حرکت، کلید جلب توجه مشتری خواهد بود. بسته بندی چیزی بیش از یک رسانه دو بعدی یا 3D برای انتقال اطلاعات خواهد بود؛ در این حوزه بسته بندی به عنوان یک ابزار زنده با تک تک مشتریان ارتباط برقرار خواهد کرد.در سال 2020 ،طراحی در بسته بندی به کاغذ الکترونیکی روی خواهد آورد که انعطاف پذیر بوده و متناسب با نیازهای مشتریان تغییر شکل می دهد. بسته بندی ها تصاویر، فیلم های ویدیویی، طرح های گرافیکی متحرک، دستورالعمل های تعاملی و ابزارهای دیگری با رزولوشن بالا را نشان خواهند داد. این تکنولوژی روش تهیه غذا با استفاده از محصول ارائه شده را به مشتری عرضه کرده، زمان مصرف دارو را به شما یادآوری کرده، شیوه استفاده از لوازم آرایشی را به شما یاد داده و به طور مستقیم با هدف خدمت به مشتری ارتباط برقرار می کند.

QR CODE هوشمند تر
رسانه اجتماعی روز به روز قوی تر، سریع تر و آسان تر می شود. تماس با مردم در یک مقیاس جهانی در مقایسه با توییتر بسیار کمتر از یک ثانیه زمان می برد. برای مثال، شما به فروشگاه رفته و کوکا کولای جدید شماره ۵ را مشاهده می کنید ( این کوکا کولای جدید فرضی ،برای شما مضر نبوده و پزشکان در سراسر جهان آن را توصیه می کنند. کوکا کولای شماره ۵ تمام ویتامین ها و مواد غذایی مورد نیاز شما را به عنوان مکمل در طول روز تامین کرده و مانع از پیری می شود. ) شما بسیار هیجان زده شده و تصمیم می گیرد که این محصول را به تمام دوستان خود معرفی کنید. به جای عکس گرفتن با گوشی دوربین دار خود و سپس وارد کردن آن در خدمات تصویری توییتر یا فیس بوک، شما به سادگی انگشت خود را بر روی گزینه به اشتراک گذاری بر روی قوطی قرار داده و فورا آن تصویر در شبکه های شما آپلود می شود. اسکن های حساس به شبکیه چشم، اثر انگشت و قفل های اسکن کننده کف دست به بهره برداری رسیده و تمام صفحه های لمسی شما مانند Nitendo DS، آیپد و آیفون از سیستم هدایتی حساس لمسی استفاده می کنند. این آینده است، QR code های هوشمند تر.

راهبردهای جذب مشتری در سال 2020

خانه های هوشمند تر
آینده خرید خودکار و تعاملی شده و در دنیای واقعیت مجازی کاملا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. با QR code های هوشمند تر، اصلاح شده و جدید، یک SKU code توسعه یافته با هر بسته بندی تعامل برقرار خواهد کرد و در هر خانه، از آشپزخانه گرفته تا یخچال، اتاق خشکشویی گرفته تا حمام، اسکنرهای هوشمند لوازم مختلف در خانه جاسازی خواهد شد. با ذخیره سازی و استفاده از این اسباب خانه، منزل هوشمند شما سابقه ای از ابزار مورد استفاده و نیاز هایتان را ثبت خواهد کرد. چنان چه این کالا ماده شوینده یا شامپو باشد، شما می توانید بر اساس نیاز منزل به کالاهای خاص برنامه خودکار سفارش مجدد و تحویل محصول را تنظیم کنید. با استفاده از رسانه 4D و تکنولوژی دست نویس، برای محصولات تازه می توانید به معنای واقعی از خانه وارد بازار شده و مستقیما ار فروشگاه محلی اطراف خانه خود خرید کنید. شما می توانید سبزیجات مورد نیاز خود را به دقت انتخاب کرده و در همان روز تحویل بگیرید.

برند ها باید برای برقراری ارتباط با مشتریان سخت تر کار کنند. با ارائه تکنولوژی هوشمند مشتریان یک تماس ساده و موثر تر با هر چیز به خصوص خرید را انتظار دارند. برند ها باید از تکنولوژی های جدید تر با توجه به منافع خود استفاده کنند. شرکت ها ممکن است لزوم اختصاص زمان بیشتر به بسته بندی کاغذی دیجیتال را احساس کنند، اما ایجاد حس ارتباط بیشتر در مشتریان نتیجه نهایی این کار خواهد بود. بزرگ ترین فرصت در استفاده از این تکنولوژی های جدید و مدرن زمانی برای برقراری ارتباط بین مشتریان و برند بوده و وفاداری آن ها را بر خواهد انگیخت.

منبع : MBAnews.ir
باز نشر : مجله اینترنتی Bartarinha.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج