۲۹۰۷۵۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

خبرسازی جدید درباره سید حسن و آیت الله

یکی از رسانه‌هایی که معمولاً مواضعی علیه هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی اتخاذ می‌کند، شب گذشته خبری درباره وضعیت بررسی صلاحیت این دو منتشر ولی سپس آن را از خروجی سایت خود حذف کرد.

خبرگزاری ایسنا: یکی از رسانه‌هایی که معمولاً مواضعی علیه هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی اتخاذ می‌کند، شب گذشته خبری درباره وضعیت بررسی صلاحیت این دو منتشر ولی سپس آن را از خروجی سایت خود حذف کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت؛ دیشب، خبرگزاری ... نوشت: «منابع آگاه از گمانه‌زنی‌ها در نشست اخیر مشورتی شورای نگهبان، خبر از تأیید صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عدم احراز صلاحیت علمی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی می‌دهند.»

این خبر، دقایقی بعد از آنکه روی خروجی آن خبرگزاری ظاهر شد، به دلیل نامعلومی حذف گردید، در حالی که بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها آن را به نقل از همان خبرگزاری نقل کرده بودند و همچنان درباره آن خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش، شب گذشته همچنین شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای، رسانه‌های جمعی مخصوصاً مطبوعات و خبرگزاری‌ها را از گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی در خصوص تأیید صلاحیت‌ها، برحذر داشت: «در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، متأسفانه علاقه اصحاب رسانه‌ها به انتشار سریع اخبار موجب گردیده است شاهد پخش گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های فاقد اعتبار در خصوص تأیید و رد صلاحیت داوطلبان باشیم».

چند روز قبل نیز آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در دیدار دست‌اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری، تأکید کرد: شورای نگهبان تحت تأثیر فشارها و فضاسازی‌ها قرار نخواهد گرفت.

خبرسازی جدید درباره سید حسن و آیت الله
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محبوبان مردم خارچشم دشمنان مردم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج