۲۹۰۷۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فیلم فرهادی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «فروشنده» عنوان تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی که از دو ماه پیش تاکنون آغاز شده به دلیل فوت ناگهانی یداله نجفی، صدابردار پیشکسوت این فیلم متوقف شد.

خبرگزاری صبا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «فروشنده» عنوان تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی که از دو ماه پیش تاکنون آغاز شده به دلیل فوت ناگهانی یداله نجفی، صدابردار پیشکسوت این فیلم متوقف شد.

فیلم فرهادی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

گروه تولید «فروشنده» هنوز صدابرداری را جایگزین مرحوم یداله نجفی نکرده‌اند و به همین دلیل فیلمبرداری تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

پیش از این روابط عمومی پروژه «فروشنده» اعلام کرده بود که فیلمبرداری این فیلم سینمایی حداقل سه و ماه نیم به طول می‌انجامد و همین امر مانع حضور این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

مرحوم نجفی این روزها مشغول صدابرداری فیلم سینمایی «فروشنده» بود که عصر روز شنبه بر اثر سکته قلبی دیده از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت.

در این فیلم شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی و جمعی از بازیگران جدید که طی فراخوان بازیگری دعوت شده‌اند به ایفای نقش می‌پردازند.

برخی عوامل اصلی فیلم «فروشنده» عبارتند از نویسنده و کارگردان: اصغر فرهادی، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، فیلمبردار: پیمان شادمانفر، صدابردار: یداله نجفی، تدوین: هایده صفی‌یاری، صداگذار: محمدرضا دلپاک، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، آهنگساز: ستار اورکی، مدیر تولید: حسن مصطفوی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: کاوه سجاری حسینی، منشی صحنه: پریسا گرگین، عکاس: حبیب مجیدی.

به نظر می‌رسد اولین نمایش فیلم جدید اصغر فرهادی «فروشنده» در فستیوال کن و یا جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در اردیبهشت ماه خواهد بود.

فرهادی تاکنون آثاری از جمله «جدایی نادر از سیمین»،‌ «گذشته»،‌ «درباره الی»،‌ «رقص در غبار»، «چهارشنبه سوری»‌،‌ «شهر زیبا» را در کارنامه کارگردانی خود به ثبت رسانده و «فروشنده» هفتمین فیلم این کارگردان به حساب می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج