۲۹۰۸۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ مشارکت گسترده دانشجویان

آیدین سیارسریع در وبسایت چیزنا نوشت:

یکی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد که برای سومین بار نتوانسته بود نمره قبولی از استاد مربوطه بگیرد اقدام به رگ‌زنی کرد. بعد از این اقدام دانشجویان مقابل دفتر جناب استاد دست به تجمع اعتراضی زدند که پس از مدتی با حضور معاون آموزشی و رییس دانشکده به پایان رسید.

واقعا آدم این پویایی و طراوت جامعه علمی و دانشگاهی را که می‌بیند لذت می‌برد. همانطور که در متن خبر ملاحظه کردید دانشجویان ما تا آخرین قطره خون برای استیفای حقوق خود ایستاده‌اند و اساتید هم تا جان در بدن دارند در مقابل خواسته‌های غیرقانونی دانشجویان مقاومت می‌کنند. یکی از دانشجویان معترض در همین زمینه مصاحبه کرده و گفته در یک ترم ۹۰ درصد دانشجویان با این استاد نتوانسته‌اند درس را بگذرانند و استاد دیگری هم برای این درس نیست.

به نظر می‌رسد که دانشجویان هم دارند سیاه‌نمایی‌هایی از جنس سیاه‌نمایی‌های این روز‌ها انجام می‌دهند. یعنی چه که جز این استاد شخص دیگری ارائه نمی‌دهد و ما حق انتخاب نداریم؟ دانشگاه تشخیص داده که این استاد برای کل دانشگاه کافی است. صلاح شما در این است که هر ترم بیفتید تا پایه‌تان قوی شود. این را دانشگاه می‌فهمد یا شما؟ بهرحال شاید هر ترم ده تا استاد بیایند و رزومه بدهند برای استخدام یا درس گرفتن. تشخیص دانشگاه این بوده که این‌ها صلاحیت ندارند. حرفی هست؟

از طرفی دانشجو هم نباید کاری کند که موجب ناراحتی استاد شود. گویا این دانشجوی رگ‌زن بار اولی که صلاحش توسط استاد تشخیص داده شده و افتاده رویه تقابل پیش گرفته و گفته: نمره‌ام را ازت می‌گیرم! خب این کار درستی است؟ آیا نمره گرفتنی است؟ نمره دادنی است عزیز من. (آخرین سنگر هم حذف پزشکی است) وقتی این طوری صحبت می‌کنی استاد لج می‌کند. استاد هم که لج کند دیگر کار تمام است. حالا رییس دانشگاه را بفرست، رییس آموزش را بفرست، حراست را بفرست که وساطت و پادر میانی کنند که نمره‌ای که خودت گرفتی را بگیرند. نمی‌دهد که. این‌ها از تمام اختیارات قانونیشان هم استفاده کنند باز استاد نمی‌دهد. آن دانشجوی رگ‌زن هم طبق تحقیقات ما از غرب تغذیه می‌شده که اینطور القا کند اساتید کشور سلیقه شخصی را در اعلام نمرات اعمال می‌کنند، رئیس دانشگاه هم بهتر است در حد‌‌ همان غذای سلف و حقوق اساتید دخالت کند، رئیس آموزش هم خودش دانشجو‌ها را تحریک می‌کرده و انشاا… به سزای اعمالش می‌رسد. با همه این اوصاف بهتر است فضای دانشگاه فعلا آرام بماند، بهرحال ترم جدید در راه است و دانشگاه نیاز ثبت نام گسترده دانشجو دارد، فعلا آرام باشید، حالا برای بعد از انتخاب واحد یک فکری برایتان می‌کنیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج