۲۹۱۱۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اتلتیکو خواهان تعلیق محرومیتش شد

باشگاه فوتبال اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه‌ای از اقدام خود برای فرجام‌خواهی در خصوص محرومیت در نظر گرفته شده از سوی فیفا برای این باشگاه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه آس، پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرده است که فهرستی از دلایل اعتراض خود نسبت به محرومیت یک ساله‌اش از خرید بازیکن را برای کمیته استیناف فیفا ارسال و نسبت به مجازاتی که فیفا برای روخی‌بلانکو در نظر گرفته، اعتراض کرده است.

فیفا دو هفته پیش دو باشگاه شهر مادرید، رئال و اتلتیکو را به دلیل عقد قراردادهای غیرمجاز با بازیکنان زیر سن قانونی برای یک سال (تا ماه فوریه سال ۲۰۱۷) از خرید بازیکنان جدید محروم کرد که با اعتراض هر دو باشگاه مواجه شده است.

در بیانیه باشگاه اتلتیکومادرید آمده است: باشگاه اتلتیکومادرید اعتراض خود را نسبت به حکم کمیته انضباطی فیفا برای محرومیت این باشگاه اعلام کرده است، حکمی که اتلتیکو را از جذب بازیکنان اسپانیایی و غیراسپانیایی در دو پنجره بعدی نقل‌و‌انتقالات محروم می‌کند و آن را به پرداخت جریمه نقدی ۹۰۰ هزار فرانک سوئیس محکوم می‌کند.

در بیانیه باشگاه اتلتیکومادرید علاوه بر تأکید بر صورت گرفتن نقل‌وانتقالات روخی‌‌بلانکو در چارچوب قانون، اعلام شده است که قرمزوسفیدپوشان شهر مادرید خواستار تعلیق محرومیت این باشگاه در مدت زمان رسیدگی به اعتراض آنها شده‌اند.

خبر دیگر از باشگاه اتلتیکومادرید این است که تیم دوم شهر مادرید نسبت به زمان تعیین شده برای مصاف خارج از خانه‌اش برابر رئال در دربی پایتخت اسپانیا اعتراض داشته است. دربی برگشت مادرید در تاریخ ۲۷ فوریه (شنبه هشتم اسفند) برگزار خواهد شد و این در حالی است که روخی‌بلانکو سه روز از قبل از آن دربی برای مصاف باید پی‌اس‌وی آیندهوون در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به هلند سفر کند. فاصله زمانی کم میان دربی با بازی اروپایی روخی‌بلانکو باعث اعتراض مسئولان این باشگاه به مسئولان لالیگا شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج