۲۹۱۲۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یخچالی: ندیدم چه کسی به من ضربه زد

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: جراحت کتفم کوچک، اما عمیق است.

خبرگزاری ایسنا: پس از پایان دیدار دو تیم بسکتبال پتروشیمی و نفت آبادان که با برتری تیم ماهشهری به پایان رسید، یکی از تماشاگران آبادانی با شیء تیزی به بهنام یخچالی، ملی‌پوش پتروشیمی حمله کرد و کتف او را زخمی کرد.

بهنام یخچالی درباره ضربه‌ای که به کتفش وارد شد، اظها‌ر کرد: پس از پایان مسابقه و در زمانی که می خواستم به رختکن بروم دردی را روی کتفم احساس کردم. وقتی برگشتم دیدم که کتفم پر از خون شده است. متوجه نبودم چه کسی و با چه چیزی به من ضربه زد. برخی از رسانه‌ها گفته‌اند که چاقو و برخی‌ها هم گفته‌اند که صندلی شکسته شده، اما در آن شلوغی خودم چیزی ندیدم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی افزود: خدا را شکر جراحت جدی نیست. سطح زخم کوچک، ولی عمیق است. می‌توانم دستم را تکان دهم. باید امروز دکتر کتفم را ببیند و نظرش را بدهد. فکر می‌کنم اگر ضربه محکم‌تر زده می‌شد مشکلی پیش می آمد که خدا را شکر این اتفاق رخ نداده است. من دیشب دستم را بخیه زدم و امروز دکتر آن را معاینه می‌کند.

او در پایان درباره دیدار با نفت آبادان، خاطر‌ نشان کرد: داربی خوزستان همیشه حساسیت زیادی دارد، چه برسد به این که این بار دو تیم در رده‌های اول و دوم لیگ نیز حضور داشتند و همین باعث شده بود حساسیت بیشتر شود. تماشاگران زیادی نیز در سالن حضور داشتند و بازی بسیار دشوار بود که خدا را شکر توانستیم برنده شویم. تیم روی روال خوبی قرار گرفته است و با هم هماهنگ شده ایم. امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج