جاباما
۲۹۱۲۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فریاد صلح کودکان ایرانی در دهه فجر

نمایش «یک سیب برای دو نفر» نوشته منوچهر اکبرلو با کارگردانی حمید ملاحسینی که با موضوع پیام صلح به کودکان تولید می‌شود، قرار است از ۱۳ بهمن در تالار هنر روی صحنه برود.

برترین ها: نمایش «یک سیب برای دو نفر» نوشته منوچهر اکبرلو با کارگردانی حمید ملاحسینی که با موضوع پیام صلح به کودکان تولید می‌شود، قرار است از ۱۳ بهمن در تالار هنر روی صحنه برود.

فریاد صلح کودکان ایرانی در دهه فجر

به گزارش روابط عمومی؛ «یک سیب برای دو نفر»نمایشی ضد جنگ است که گوشزد میکند اختلافات کوچک می تواند باعث جنگ های بزرگ شود و تلفیقی از بازی زنده و فیلم است که از 13 بهمن ماه در تالار هنر روی صحنه می رود..

این نمایشنامه به دلیل داشتن زبان جهانی و موضوع آن که پیام صلح به کودکان جهان است، بدون کلام اجرا می‌شود و علیرضا دری ،عبد آتشانی ، آنالی شکوری و مانلی دری در این نمایش ایفای نقش می کنند..

ملاحسینی در رابطه با داستان نمایش عنوان کرد: «این نمایش از اتفاقاتی می‌گوید که ممکن است برای آدم‌بزرگ‌ها پیش بیاید، بی‌آن‌که متوجه بشوند آن اتفاق‌ها می‌تواند ضربه بزرگی به کودکان‌شان وارد بکند.در حقیقیت داستان نمایش، نکته مهمی را به پدر و مادرها گوشزد می‌کند.»

فریاد صلح کودکان ایرانی در دهه فجر

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده : منوچهر اکبرلو ،طراح و کارگردان : حمید رضا ملاحسینی ،مشاور کارگردان : رضا عباسی ، آهنگساز : عبد آتشانی ،طراح و اجرای پروجکشن : رامین بهادری ،طراح حرکات فرم : شبنم کرمانی طراح لباس : زیبا موسوی ،طراح صحنه : سپیده حسینی ،برنامه ریز و تهیه کننده : مینا ساوری ،دستیار کارگردان : حمیدرضا گودرزی ،منشی صحنه : مریم رادپور ،مدیر صحنه : سحر یوسف زاده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج