جاباما
۲۹۱۵۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

برف و کولاک در جاده های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی از رانندگان خواست برای تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مهر: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی از رانندگان خواست برای تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی از رانندگان خواست برای تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ نادر رحمانی با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی با توجه به نقشه های پیش یابی گفت: طبق آخرین گزارشات از مرکز کنترل ترافیک، در باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج از پل شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلات، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان است.

وی افزود: بر همین اساس، در استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان و محورهای غرب استان تهران در اکثر محورها و استان مازندران، ارتفاعات محور کندوان، بارش برف گزارش شده و در استان گیلان محورهای رشت-لاهیجان، اسالم-خلخال، ماسوله و گردنه حیران، به علت کولاک و یخبندان، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه بقیه محورهای مواصلاتی با بارش باران روبرو هستند و تردد در آنها به کندی انجام می شود، افزود: محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال و محور دندی تکاب تا اطلاع ثانوی مسدود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج