۲۹۱۸۵۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رازگشایی از قتل مادر و فرزند بعد از ۷ سال

سه قاتل که بعد از کشتن مردی جوان و مادرش در سال ٨٧ فرار کرده بودند، سرانجام با تحقیقات گسترده پلیسی به دام افتادند.

روزنامه شرق: سه قاتل که بعد از کشتن مردی جوان و مادرش در سال ٨٧ فرار کرده بودند، سرانجام با تحقیقات گسترده پلیسی به دام افتادند.

کارآگاهان جنایی شیراز دی سال ٨٧ در جریان وقوع جنایتی هولناک در آپارتمانی واقع در شهرک گلستان قرار گرفتند و به‌سرعت در محل حادثه حاضر شدند. آنها بعد از حضور در محل جنایت، جسد مردی به نام جابر و مادرش به نام سمیه را مشاهده کردند و فهمیدند در این واقعه زنی دیگر به نام منیره نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

کارآگاهان بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی و بهبودی نسبی منیره، به تحقیق از او پرداختند. این زن گفت: «من در خانه جابر و مادرش بودم که سه مرد ناگهان به زور وارد منزل شدند و شروع به تیراندازی کردند و سپس به‌سرعت گریختند. این حادثه بسیار سریع اتفاق افتاد و من هنوز هم باور نمی‌کنم زنده مانده‌ام».

افسران جنایی در جریان تحقیقاتی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند قتل با هدف کینه‌جویی اتفاق افتاده است. آنها با تحقیقات گسترده، فهرستی از افرادی را به دست آوردند که ممکن بود با اعضای این خانواده اختلاف داشته باشند. به‌این‌ترتیب نام سه مظنون اصلی به دست آمد و کارآگاهان برای دستگیری آنها وارد عمل شدند اما فهمیدند این افراد فرار کرده و به مکان نامعلومی پناه برده‌اند. تلاش‌ها برای ردیابی متهمان سرنخ‌های تازه‌ای را در اختیار پلیس قرار داد و فاش شد این سه نفر که با هم فامیل هستند در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت دارند و به‌همین‌دلیل مرتب محل اختفای خود را تغییر می‌دهند.

دراین‌میان ردپای متهمان در شهرهای مختلف ازجمله گناوه، بوشهر، بندرعباس، کرج و هشتگرد به دست آمد اما پلیس در این سال‌ها نتوانست متهمان را به دام بیندازد تا اینکه چندی قبل خبر رسید یکی از سه مظنون فراری در خانه‌ای در بندرعباس پنهان شده است. به‌این‌ترتیب تیمی از مأموران با اخذ نیابت قضائی، به این شهر رفتند و توانستند این متهم را که جواد نام دارد، در عملیاتی ویژه دستگیر کنند.

جواد بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل مادر و پسر اعتراف کرد. او گفت: «در سال ٨٧ دو نفر از دایی‌های من در منطقه «چهل‌چشمه دشت ارژن» به قتل رسیدند و عاملان جنایت فرار کردند.

ما بعد از جست‌وجوهای فراوان هویت قاتلان را به دست آوردیم و تصمیم گرفتیم این اقدام آنها را تلافی کنیم به‌همین‌دلیل وقتی فهمیدیم منیره نامزد یکی از قاتلان است، او را ردیابی کردیم و روز حادثه به خانه‌ای که وی حضور داشت، حمله‌ور شدیم. ما مادر و پسر را کشتیم و به منیره نیز تیراندازی کردیم اما او زنده ماند».

جواد در ادامه تحقیقات، همدستان خود را معرفی کرد و نشانی آنها را به پلیس داد. به‌این‌ترتیب دو متهم دیگر نیز بازداشت شدند و اعتراف کردند با انگیزه انتقام‌جویی دست به این کشتار زدند. به‌این‌ترتیب راز یکی از پیچیده‌ترین جنایت‌ها فاش شد.

بنا بر این گزارش متهمان درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      خیلی بد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج