۲۹۱۸۵۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

توهین به معتمدآریا، توهین به سینماست

اتفاقات ناخوشایند و بی‌احترامی‌هایی که روز یکشنبه چهار بهمن، پس از حضور فاطمه معتمدآریا برای اکران فیلم «یحیی سکوت نکرد» در شهر کاشان رخ داد، واکنش هنرمندان بسیاری را در پی داشت.

روزنامه شرق: اتفاقات ناخوشایند و بی‌احترامی‌هایی که روز یکشنبه چهار بهمن، پس از حضور فاطمه معتمدآریا برای اکران فیلم «یحیی سکوت نکرد» در شهر کاشان رخ داد، واکنش هنرمندان بسیاری را در پی داشت.

جمشید مشایخی از پیش‌کسوتان عرصه بازیگری در گفت‌وگو با خبرآنلاین، این اتفاق را رفتاری قبیح دانست و آن را به‌شدت محکوم کرد. مشایخی سخنانش را با این بیت از حضرت حافظ شروع کرد: «حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما/ بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم» بازیگر نقش کمال‌الملک، ادامه داد: «هنرمندان دارای رسالتی هستند. آنها کلید درهای بسته هستند و امثال این برخوردها با این افراد دور از انتظار و نادرست است». این هنرمند پیش‌کسوت سینما، تئاتر و تلویزیون معتمدآریا را هنرپیشه‌ای جهانی خواند و ادامه داد: «خانم معتمدآریا هنرپیشه‌ای جهانی است و همان‌طور که می‌دانید در سطح دنیا با احترام زیادی با او برخورد می‌شود.

ما انتظار رفتارهایی به این شکل را نداریم و می‌خواهیم در داخل کشور نیز با این هنرمندان با احترام برخورد شود». رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنفی بازیگران و سینمای ایران مجددا این اتفاق را به‌شدت محکوم کرد و حساب عموم مردم کاشان را از عده‌ای که این رفتار از آنها سر زده است، جدا دانست.

پرویز پرستویی هم در اینستاگرامش نوشت: حتما در دنیای مجازی و رسانه‌ها شنیدید که چه توهینی به بازیگر ارزنده و همکار خوب من در کاشان، شهر سهراب سپهری، شده. فقط می‌تونم بگم برای اون دسته از هم‌وطنانی که مرتکب چنین عمل زشت و پست شده‌اند، متأسفم؛ چراکه معتمدآریا دشمن نیست، بلکه یکی از هنرمندان خوب کشورمان است. چه خوب است که دوغ را از دوشاب تشخیص دهیم. این برخورد شایسته با یک هنرمند نیست، یادمان باشد با کسانی که سرمایه‌های مملکت را غارت کردند چنین برخوردی نکردیم. مهناز افشار با انتشار تصویری از معتمدآریا در اکانت توییتر خود نوشت: «مگر می‌شود «گیلانه» ما را، «روسری آبی» ما را، فاطمه معتمدآریای ما را دوست نداشت؟».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توهین به معتمدآریا، توهین به سینماست """" ;کشف حجاب در کن توهین به اسلام نیست....

    • کامبیز

      دیگه دارن بی جهت شلوغش میکنن ها......اقا ول کنید دیگه .....یعنی دیگه مشکل و موضوع مهمتری تو این مملکت نداریم....
      حالا اینقدر شاخ و برگش میدن تا مردم حالت تهوع بگیرن از شنیدن این ماجرا..... 30 سال بزرگترین هنرمندامون تو خونه زمینگیر شدن ساکت موندیم..... مرحوم فروزان رو تف تو صورتش انداختن تازه فهمیدیم هیچی نگفتیم..... حسین پناهی بی کس و مظلوم مرد انگار نه انگار..... محمد علی کشاورز تنها و مریض افتاده کنج خونش کاری نکردیم.....فلان هنرپیشه سیگار فروشی میکنه لال موندیم....حالا چی شده سر یه موضوع نه چندان عجیب و غریب واسه یه خانم بازیگر اینجوری رگ غیرت اقای پرستویی و رضا کیانیان و مهناز افشار و ارسطو و .....زده بیرون .....بابا بس کنید یکم متعادل و منصف باشید..... والله مردم میفهمن .....بالله میفهمن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج