۲۹۲۰۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از ۳ لپ تاپ جدید vaio

وایو پس از جدایی از سونی، آهسته و پیوسته در حال باز کردن راه خودش به بازارهای جهانی، از جمله بازار ایالات متحده ی آمریکا است و در همین راستا امروز با معرفی سه لپ تاپ که کاربران حرفه ای تر را هدف گرفته اند گامی بزرگ برداشته.

وب‌سایت دیجیاتو - رضا مقدری: وایو پس از جدایی از سونی، آهسته و پیوسته در حال باز کردن راه خودش به بازارهای جهانی، از جمله بازار ایالات متحده ی آمریکا است و در همین راستا امروز با معرفی سه لپ تاپ که کاربران حرفه ای تر را هدف گرفته اند گامی بزرگ برداشته.

«Vaio Z Flip»، لپ تاپی ۱۳ اینچی و دارای نمایشگر لمسی، با رزولوشن صفحه نمایش ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل محسوب می شود که می توان آن را مهم ترین نوت بوک در میان سه دیوایس تازه رونمایی شده دانست. دستگاه مورد اشاره قیمتی نسبتاً‌ بالا دارد، ولی شرکت سازنده می گوید کیفیت ساخت بالا و کارایی مطلوب، هزینه ای که می پردازید را جبران خواهند کرد. از دیگر ویژگی های مهم آن نیز باید به قابلیت چرخش کامل نمایشگر و امکان در دست گرفتن دستگاه همانند یک تبلت اشاره کرد.

رونمایی از 3 لپ تاپ جدید vaio

نوت بوک یاد شده در داخل بدنه ای از جنس آلومینیوم جای گرفته و توسط پردازنده های Core i۵ یا i۷ «اسکای لیک» اینتل به همراه ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم قدرت یافته است. ناگفته نماند باتری Z Flip به حدی توانایی دارد که می تواند آن را ۱۱ الی ۱۲ ساعت روشن نگه دارد، هر چند وایو می گوید این اعداد قطعی نیستند و نحوه استفاده ی کاربر هم در موضوع دخیل خواهد بود.

دیوایسی که در بالا به آن پرداختیم را به نوعی می توان پاسخ مستقیم وایو به مک بوک پروهای اپل دانست و به نظر می رسد برند مذکور سعی کرده دستگاهی را خلق کند که ضمن اجرای ویندوز کارایی به شدت بالا را ارائه نماید. از همین امروز فروش Z Flip در ژاپن آغاز شده، ولی سایر بازارها می بایست قدری دیگر منتظر بمانند ضمن اینکه قیمت مدل پایه این محصول ۱.۷۹۹ دلار خواهد بود.

رونمایی از 3 لپ تاپ جدید vaio

وایو یک لپ تاپ دیگر مشابه Z Flip را هم رونمایی کرده که برخی از قابلیت های خاص و ویژه ی مدل قبلی را در خود ندارد، از جمله امکان چرخش کامل صفحه نمایش و بدل شدن به تبلت. این محصول «Vaio Z Clamshell» نام گرفته از نظر بدنه بسیار شبیه دیگر همتای خود است ولی در آن خبری از نمایشگر لمسی نیست و می بایست به رزولوشن ۱۰۸۰p بسنده کنید. ضمناً برای خریدش هم باید قیمت پایه ی ۱.۴۹۹ دلاری را بپردازید.

رونمایی از 3 لپ تاپ جدید vaio

در کنار دو لپ تاپی که معرفی شد، مدل سومی نیز وجود دارد که البته مدتیست در ژاپن به فروش می رسد و ظاهراً موفق ترین و پر هوادارترین نوت بوک وایو محسوب می شود. دستگاه مذکور نام «Vaio S» را یدک می کشد و ظاهری زیبا دارد، اما پورت های VGA و اترنتی آن شما را به نوعی به یاد دیوایس هایی که در اواخر ۲۰۰۰ عرضه می شدند می اندازند.

فروش وایو اس از ماه مارس در ایالات متحده و برخی از بازارهای دیگر آغاز خواهد شد و برای دو مدلی که پیش تر به آنها پرداختیم نیز لازم است تا فوریه منتظر بمانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج