جاباما
۲۹۲۲۲۹
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

علت حادثه فرودگاه مشهد اعلام شد

شب گذشته هواپیمای زاگرس هنگام فرود در فرودگاه مشهد از باند خارج شد که مدیر عامل این شرکت هواپیمایی با بیان این‌که خوشبختانه در این حادثه هیچ مسافری آسیب ندیده است، اعلام کرد: هواپیما نقص فنی نداشته و لغزندگی باند فرودگاه، علت این حادثه بوده است.

خبرگزاری ایسنا: شب گذشته هواپیمای زاگرس هنگام فرود در فرودگاه مشهد از باند خارج شد که مدیر عامل این شرکت هواپیمایی با بیان این‌که خوشبختانه در این حادثه هیچ مسافری آسیب ندیده است، اعلام کرد: هواپیما نقص فنی نداشته و لغزندگی باند فرودگاه، علت این حادثه بوده است.

هوشنگ صدیق اعلام کرد: شب گذشته یک فروند هواپیمای بویینگ MD شرکت زاگرس در حین فرود در باند فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد از باند خارج شد که این موضوع خساراتی را به این هواپیما وارد کرد اما خوشبختانه با مدیریت فرود از سوی خلبان، هیچ یک از مسافران صدمه ندیدند.

وی درباره‌ علت اصلی حادثه شب گذشته توضیح داد: از همان دقایق مسئولان و کارشناسان فنی کار خود را برای پیگیری و مشخص کردن دلیل اصلی عدم توقف هواپیما در باند فرودگاه آغاز کردند که انتظار داریم در آینده نزدیک دلیل این حادثه مشخص شود.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس با بیان این‌که این هواپیما هیچ نقص فنی نداشته است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد شرایط جوی و یخ‌زدگی و لغزندگی باند فرودگاه در این اتفاق نقشی تاثیر‌گذار داشته است؛ از این‌رو باید توضیحاتی درباره چگونگی وضعیت این باند برای نشستن هواپیماهای مسافرتی ارائه شود.

صدیق خاطر نشان کرد: هرچند این حادثه به هواپیمای شرکت زاگرس خساراتی وارد کرده و باید با برنامه‌ریزی نسبت به خارج کردن این هواپیما از باند و تعمیر آن اقدام شود اما خوشبختانه در این اتفاق هیچ یک از مسافران آسیبی ندیدند که این موضوع تاثیر‌گذارترین مساله به حساب خواهد آمد و البته باید به شکلی دقیق شرایط باند پرواز در شهر مقدس مشهد مورد بررسی قرار گیرد تا علت این لغزندگی و شرایط ناایمن مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی هیچ کسی نبوده شرایط جوی رو بررسی کنه؟!!!!

    • بدون نام

      هواپیما زاگرس واقعا مزخرفه، همیشه با تأخیر هم پروازاش انجام میشه

    • بدون نام

      من دیکه سوار زاگروس نمیشم میبینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج