۲۹۲۲۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنایه مهدی رحمتی به مظلومی

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر حضور منصور پورحیدری برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که حضور منصور پورحیدری باعث ایجاد انگیزه در بین هواداران و اهالی رسانه شده بود و آنها استقبال خوبی از تمرین امروز به عمل آوردند. هنگامی که پورحیدری به همراه پسرش به محل تمرین آمد مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت که وی از آنها تشکر کرد.

* مسئولان باشگاه استقلال که یک راس گوسفند برای قربانی کردن به محل تمرین آوردند با حضور پورحیدری در زمین چمن این کار را انجام دادند.

* هواداران استقلال هنگامی که پورحیدری را دیدند نزد او رفته و می‌خواستند با وی صحبت کنند اما سرپرست ابتدای فصل استقلال برای فرار از سرما و اینکه در شرایط صددرصد بهبودی قرار نگرفته است در خودروی شخصی خود در محل تمرین نشست و کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان را تماشا کرد. چند تن از تماشاگران تیم استقلال هنگامی که پورحیدری تمرین را تماشا می‌کرد نزد او رفته و از وی خواستند تا شیشه ماشینش را پایین بکشد تا با او گفت‌وگو کند. جالب اینجا است که این تعداد از تماشاگران از پورحیدری می‌خواستند که به سمت سرپرستی استقلال برگردد اما وی می‌گفت شرایط جسمانی‌اش اجازه نمی‌دهد و سفرهای تیم استقلال باعث می‌شود تا سلامت او به خطر بیفتد. او گفت فرزاد مجیدی این کار را خوب انجام می‌دهد و جای نگرانی وجود ندارد چون همیشه در کنار استقلال خواهد بود.

* هنگامی که روزبه چشمی وارد زمین تمرین شد تماشاگران استقلال با این بازیکن عکس سلفی گرفته و به او گفتند فدای سرت که در تیم ملی امید پنالتی را گل نکردی.

* آتیلا حجازی که در ابتدای فصل قرار بود در کادر فنی تیم استقلال حضور داشته باشد در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد. وی با اکثر مربیان و بازیکنان خوش و بش کرد و بر روی نیمکت نظاره‌گر تمرین شد.

* دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال هم در محل تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد. وی برای دقایقی با آتیلا حجازی و منصور پورحیدری صحبت کرد و سپس روی نیمکت نشست.

* فاتون توسکی هافبک آلمانی- کوزویی که چند روزی در تمرینات استقلال حاضر شده بود پس از رفع سوءتفاهم امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. البته این بازیکن امروز برخلاف روزهای گذشته در کارهای تیمی حضور داشت. البته این بازیکن زیاد مورد استقبال کادر فنی تیم استقلال قرار نگرفت ولی حدود یک ساعت با آبی‌پوشان تمرین کرد.البته این بازیکن عملکرد ضعیفی داشت و عملکرد او باعث تعجب هواداران شده بود.

* یک دوربین تلویزیونی برای پوشش خبری و تصویری تمرین استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود.

* خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز تیم استقلال بود. وی تا سه هفته نمی‌تواند به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پشت پا در تمرینات شرکت کند.

* در بخش اول تمرین امروز بازیکنان پس از گرم کردن کارهای تاکتیکی را انجام دادند. نکته قابل توجه اینجا بود که مظلومی در تمرین امروز بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد. مدافعین زیرنظر مجید صالح با دروازه‌های کوچک کار می‌کردند که این مرحله با تذکرات مربی استقلال توام می‌شد. حنیف عمران‌زاده هم پس از هر گلزنی کلی سر و صدا به راه می‌انداخت. نفرات دیگر هم که هافبک‌ها و مهاجم بودند زیر نظر پرویز مظلومی ضربه به دروازه‌ را تمرین کردند. هنگامی که هافبک‌ها توپ را برای مهاجمین می‌کاشتند مظلومی به بازیکنان گفت ضربه بزنید تا رحمتی نتواند حتی یک توپ را هم بگیرد. دروازه‌بان استقلال هم بعد از یکی دو واکنش و گرفتن توپ‌ها با صدای بلند خطاب به مظلومی گفت: آقای مظلومی تیمی که می‌گفتی این بود؟

* حدود صد نفر از طرفداران تیم استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرینات این تیم شدند. در حین برگزاری تمرین فرزاد مجیدی از تماشاگران می‌خواست که فاصله را تا زمین چمن رعایت کنند که بعد از استقرار آنها در گوشه‌ای از زمین برای لحظاتی بین تماشاگران جر و بحث به وجود آمد. عده‌ای می‌گفتند تعدادی از تماشاگران فقط بلدند در تمرینات حاضر شوند و وقت حمایت که می‌شود به استادیوم نمی‌آیند. عده دیگر هم اعتقاد داشتند همیشه در استادیوم حاضر هستند ولی به تمرینات نمی‌آیند. جالب اینجا بود که فرزاد مجیدی مجبور شد در میان تماشاگران حضور پیدا کرده و اختلاف آنها را حل کند.

* در اواخر تمرین امروز پرویز مظلومی وقتی متوجه شد پورحیدری قصد ترک تمرین را دارد نزد وی رفت و برای او آرزوی سلامتی کرد. وی خطاب به مظلومی گفت تمرین را دیدم تیم خوب و سرحال است و ان‌شاءالله موفق می‌شوید.

سرمربی استقلال هم خطاب به پورحیدری عنوان کرد: همین که شما مراقب سلامتی‌تان باشید برای ما یک دنیا ارزش دارد. بعد از این صحبت‌ها پورحیدری محل تمرین را ترک کرد.

* هنگام رفتن پورحیدری از محل تمرین فرزاد مجیدی با سرپرست ابتدای فصل استقلال عکس یادگاری گرفت و بر دستان او بوسه زد که پور حیدری مجبور شد دستش را روی سر مجیدی بکشد و از او تشکر کند.

به گزارش فارس، تمرین فردای فوتبال استقلال به گفته فرزاد مجیدی ساعت ۱۵ پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج