جاباما
۲۹۲۳۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اشتباهات فاحش داوری در بازی های دیشب

شب اول هفته سوم لیگ برتر کاملا تحت تاثیر اشتباهات فاحش و تاثیرگذار داوری بود. تیم داوری بازی پرسپولیس و گهر دو اشتباه مهم در این بازی داشت که هر دو اشتباه در نیمه دوم انجام شد.

اشتباهات فاحش داوری در بازی های دیشب

تماشا: شب اول هفته سوم لیگ برتر کاملا تحت تاثیر اشتباهات فاحش و تاثیرگذار داوری بود. تیم داوری بازی پرسپولیس و گهر دو اشتباه مهم در این بازی داشت که هر دو اشتباه در نیمه دوم انجام شد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم برخورد توپ با دست مدافع گهر درون محوطه جریمه با اعتراض کریم انصاری فرد همراه بود اما داور به راحتی از کنار این صحنه گذشت. هوشنگ نصیرزاده کارشنا سداوری در رابطه با این صحنه گفت: «برخورد دست با توپ به عمد اتفاق افتاده و باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می شد. در دقیقه 70 بازی نوبت به پنالتی گهر رسید تا نادیده گرفته شود.این بار هم به نظر می رسید فشنگچی با دستش توپ را در محوله جریمه کنترل کرده و اعتراض شدید مهدی تارتار کاملا به جا بوده اما نصیرزاده نظر داور را تایید کرد و صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

اشتباهات فاحش داوری در بازی های دیشب

صحنه مشکوک سوم روی اخراج پولادی رقم خورد. البته نصیرزاده اخراج پولادی را صحیح دانست: «خطاهای مکرر، دو خطا در فاصله کوتاه باعث شد او با کارت زرد جریمه شود.»

اما تاثیرگذارترین اشتباه حق وردی و کمک اولش رفعتی در انتهای بازی اتفاق افتاد. جایی که ضربه محمد پروین بعد از برخورد به زیر طاق دروازه پرسپولیس، داخل دروازه فرود آمد اما تیم داوری متوجه گل شدن توپ نشد. تارتار که از این اشتباه به ستوه آمده بود، این بار به اعتراض هایش شدت داد و از زمین بازی اخراج شد اما نمایش حسن اکرمی، داور بی تجربه بازی صبا - ملوان دست کمی از شوی تیم داوری بازی پرسپولیس - گهر نداشت.

او در این بازی دو بازیکن صبا را از زمین اخراج کرد. دو پنالتی بر علیه این تیم گرفت و از یک صحنه مشکوک به پنالتی به سود صبا به آسانی عبور کرد تا فریاد یحیی گل محمدی، مربی محجوب و خوش اخلاق صبا دربیاید.

اکرمی ابتدا برخورد مسعود حق جو با رافخایی را پنالتی تشخیص داد و مدافع صبا را با کارت قرمز جریمه کرد اما نمایش صحنه آهسته این برخورد نشان داد که جریمه پنالتی درست بوده اما کارت قرمز کاملا اشتباه.

بزرگ ترین اشتباه داور در این بازی اعلام پنالتی دوم به سود ملوان بود، آن هم از روی خطایی که کاملا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاد اما تیم داوری این خطا را درون محوطه و پنالتی تشخیص داد و در لحظاتی که صبا برای بازگشت به بازی دست و پا می زد، مهر «بازنده» را بر پیشانی بازیکنان این تیم کوبید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      مشكوكه، اون از گل سايپا به استقلال اينم از گل گهر به پرسپوليس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج