جاباما
۲۹۲۳۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

این طوری سرِ بچه‌ها را گرم کنید!

یکی از وظایف شما به عنوان والدین سرگرم کردن بچه هاست. حتی اگر سرتان شلوغ است این عادت را در خودتان از بین ببرید که تنها به وسیله تماشای کارتون یا تلویزیون فرزندتان را سرگرم کنید.

هفته نامه زندگی مثبت - ترجمه طاهره محمدی: یکی از وظایف شما به عنوان والدین سرگرم کردن بچه هاست. حتی اگر سرتان شلوغ است این عادت را در خودتان از بین ببرید که تنها به وسیله تماشای کارتون یا تلویزیون فرزندتان را سرگرم کنید. این فعالیت ها که در ادامه برایتان فهرست کرده ایم در عین اینکه برای فرزندتان جالب و هیجان انگیز است، باعث رشد شخصیتی او نیز خواهدشد.

این طوری سرِ بچه‌ها را گرم کنید!

کارهای گروهی

فعالیت های گروهی همیشه برای کودکان جذاب و سرگرم کننده است. علاوه بر این، باعث رشد مهارت های اجتماعی آنها نیز خواهد شد. از چند نفر از همسایگان خود کمک بگیرید و از فرزند آنها بخواهید در یک وقت آزاد با فرزندتان بازی کنند. می توانید یک کلوب شعر تشکیل دهید و بچه ها را تشویق به حفظ کردن شعر و خواندن آن باری یکدیگر کنید. از آنها بخواهید با همفکری یکدیگر یک کلیپ ویدئویی ترتیب دهند و خود شما با گوشی همراهتان از آنها فیلمبرداری کنید.

این کار باعث قوت گرفتن مهارت همفکری و مدیریت برای انجام یک پروژه گروهی بین کودکان خواهد شد. اگر خود و دوستانتان درگیر یک فعالیت خیر هستید، می توانید فرزندتان را نیز در انجام امور کمک به دیگران سهیم کنید. این کار در عین سرگرم کننده بودن برای فرزندتان به رشد مهارت های اجتماعی اش کمک خواهد کرد.

این طوری سرِ بچه‌ها را گرم کنید!

فعالیت های خلاقانه

تشویق کودکان به انجام کارهای خلاقانه به آنها کمک می کند به شیوه خودشان از انجام امور مختلف لذت ببرند. از فرزندتان بخواهید شبیه یکی از شخصیت های کارتونی یا سینمایی مورد علاقه اش لباس بپوشد و از این طریق خلاقیت او را برای انتخاب لباس به کار بیندازید.

یکی دیگر از کارهای خلاقانه نقاشی کردن است. از کودکتان بخواهید تصویری که در ذهنشان است روی کاغذ پیاده کند. برای مثال از او بپرسید در طول چند روز گذشته چه چیزی باعث خوشحالی او شده و سپس از او بخواهید همان اتفاق را برایتان نقاشی کند. به همین ترتیب در هر فعالیتی دنبال پروراندن حس خلاقیت او باشید و در عین حال یک روز جالب و هیجان انگیز برایش خلق کنید.

این طوری سرِ بچه‌ها را گرم کنید!

فعالیت های لذت بخش

گاهی اوقات تنها برای کسب لذت فرزندانتان آنها را در کارهایی که دوست دارند، همراهی کنید. برای مثال با آنها شروع به آواز خواندن کنید. اگر عاشق درست کردن کف در حمام هستند این اجازه را به آنها بدهید. اجازه بدهید خودشان بستنی مورد علاقه با طعم خاصی که دوست دارند را انتخاب کنند. با یکدیگر به باغ وحش یا شهربازی بروید. در واقع، کارهایی انجام دهید که واقعا آنها را به هیجان می آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج