۲۹۲۵۰۴
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

همه ما برای خود ستاره هایی داریم که دلمان می خواهد آنها را از نزدیک ببینیم، اما برخی از طرفداران ستاره ها هستند که شانس به آنها روی آورده و توانسته اند به آرزوی خود، یعنی دیدار با ستاره مورد علاقه شان یا حتی ازدواج با آنها، برسند.

برترین ها: همه ما برای خود ستاره هایی داریم که دلمان می خواهد آنها را از نزدیک ببینیم، اما برخی از طرفداران ستاره ها هستند که شانس به آنها روی آورده و توانسته اند به آرزوی خود، یعنی دیدار با ستاره مورد علاقه شان یا حتی ازدواج با آنها، برسند.

۱. جو جوناس

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

جو جوناس از اعضای گروه موسیقی سه‌نفره جوناس برادرز است. او به همراه برادرانش، نیک و کوین این گروه را بنیان نهانده‌اند. جو و نیک مشترکا، خوانندگان گروه هستند. جو جوناس در مصاحبه خود می گوید زمانی که تعداد طرافداران من به اوج خود رسیده بود، من از شرایط نهایت استفاده را کردم. بله، من با آنها قرار ملاقات می گذاشتم. یادم می آید که یک بار یکی از طرفدارانم را به تماشای فیلمی در سینما دعوت کردم و سپس کل شب را با او به گشت و گذار گذراندم و آنقدر با او گرم گفتگو شدم که موضوع فیلم یادم نمی آید. من در آن زمان تنها ۱۶ سال داشتم.


2. جان تراولتا

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

کلی پرستون، بازیگر و مدل سابق آمریکایی، در مصاحبه اش با مجله « People» اعتراف کرد که قبل از ملاقات اش با جان تراولتا، یکی از هواداران پرو پا قرص اش بوده است. ا. می گوید: «یک روز هنگامی که من از سالن سینما بیرون می آمدم، با تصویر جان تراولتا در پوستر فیلم «گریس» مواجه شدم.

در آن لحظه سریعا این فکر به ذهنم رسید که ما برای هم ساخته شده ایم. من در آن زمان تنها ۱۶ سال داشتم اما اعتقاد داشتم که روزی در کنار او خواهم بود و همانطور که می بینید این اتفاق نیز رخ داد. ما یکدیگر را در سال ۱۹۸۹ هنگام فیلمبرداری فیلم «کارشناسان» ملاقات کردیم و از آن زمان تا به حال در کنار هم هستیم.


3. مت دیمون

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

مت دیمون بازیگر، فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده آمریکایی، با یکی از طرفدارانش به نام لوسیانا باروسو ازدواج کرد. این دو همدیگر را در سال ۲۰۰۳ در میامی ملاقات کردند. اولین دیدار آنها زمانی اتفاق افتاد که مت دیمون از لوسیانا که در آن زمان پیش‌خدمت یک کافه بود خواست تا او را از دست هوادارانش نجات دهد و جایی پنهان اش کند. لوسیانا نیز او را به پشت کافه برد و همان آشنایی باعت شد که رابطه آنها ادامه یابد و در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ازدواج کنند.


4. نیکلاس کیج

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

نیکلاس کیج همسرش آلیس کیم را در سال ۲۰۰۴ در یک رستوران ملاقات کرد. در آن زمان آلیس کیم که یک پیشخدمت بود از نیکلاس کیج درخواست یک امضا کرد و اولین جرقه عاشقانه بین آنها زده شد. آنها در مدت زمان خیلی کوتاهی پس از آن با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب پسری به نام کال ال شدند.


5. ان هتوی

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

آدام شلمن یکی از طرافداران پرو پا قرص ان هتوی بود. آنها از طریق یکی از دوستان مشترک شان در سال ۲۰۰۸ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند.


6. تام کروز

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

هنگامی که تام کروز در اوج شهرت به سر می برد، کیتی هلمز یکی از طرفداران او بود. کیتی می گوید: «من همیشه فکر می کردم که با تام کروز ازدواج خواهم کرد و گوبا پیشگویی من درست از آب در آمد.»کیتی هلمز در سال ۲۰۰۵ میلادی رابطه خود را با تام کروز اسطوره سینمای جهان آغاز و در سال ۲۰۰۶ در ایتالیا با او ازدواج کرد. هزینه مراسم ازدواج شان ۲٫۵ میلیون دلار تخمین زده شده بود که بر این اساس دومین مراسم ازدواج پرخرج جهان بوده‌ است.

در ۸ آوریل ۲۰۰۸ اولین دختر این زوج به دنیا آمد که نام او را سوری نهادند. در ۲۹ جون ۲۰۱۲ و پس از پنج سال زندگی مشترک، اعلام شد که هلمز روند قانونی طلاق از تام کروز را در نیویورک آغاز کرده است. هلمز و کروز توافق کرده‌اند که سوری نزد مادرش زندگی کند.


7. تراجی پی. هنسون

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

تراجی پی. هنسون بازیگر و خواننده‌ی آمریکایی است که اعتراف می کند همیشه با هوادارانش بیرون می رفته تا مجبور نباشد با همکارانش در دنیای سینما قرار ملاقات بگذارد. او می گوید: «من یک بازیگر نمی خواهم. من به دنبال یک مرد واقعی هستم که متاسفانه نمی توانم آن را در سینما بیابم.»


8. کانن اوبراین

ستاره هایی که مجذوب هوادارانشان شدند

کانن اوبراین همسر خود، لیزا، را هنگام ضبط برنامه «آخر شب با کانن اوبراین» در میان تماشاچیان، ملاقات کرد. او می گوید: «لیزا به راحتی نظر من را به خود جلب کرد زیرا او واقعا زیباست. من آنقدر جذب او شدم که می توانید رد پای عاشق شدنم را در فیلمبرداری هایم ببینید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا نیکلاس کیج چه جوری جرات کرده؟ اگه با اون شناختی که من از این قوم دارم تو ایران یا فلسطین اشغالی بود؛ تکه بزرگ تراش گوشش بود!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وات؟

      • fff

        میشه اینقدر مقایسه نکنید:(

    • بهاره

      واقعا چه جسارتی ! اول اینکه با یه پیش خدمت دوست میشن و باهاش ازدواج میکنن و دوم اینکه همه جا عنوان میکنن نه خجالتی و نه پنهون کاری در کار نیست آفرین
      حالا اگه بازیگرای ما باشن هرگز اینکارو انجام نمی دن

    • داریوش

      من برای شما افشا میکنم bbcمخفف چیست بی نی بینی بله درست فهمیدید اینها عاشق دماغ هستند بنظر من عکس دماغ را در سایت ها بگذارید تا بدانند رازشان را میدانید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج