۲۹۲۵۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اپل در راه فناوری شارژ از راه دور

تکنولو‌ژی های شارژ بی سیم امروزی با آن که توانسته اند کابل را از جریان شارژ حذف کنند، اما باز هم نیاز است که شما گجت خود را روی محل مخصوص شارژ قرار دهید. یعنی در عمل این نوع شارژ کردن از لحاظ محدودیت در استفاده تفاوت زیادی با شارژ از طریق کابل ندارد.

وب‌سایت دیجیاتو - محمد مافی‌ها: تکنولو‌ژی های شارژ بی سیم امروزی با آن که توانسته اند کابل را از جریان شارژ حذف کنند، اما باز هم نیاز است که شما گجت خود را روی محل مخصوص شارژ قرار دهید. یعنی در عمل این نوع شارژ کردن از لحاظ محدودیت در استفاده تفاوت زیادی با شارژ از طریق کابل ندارد.

اپل در راه فناوری شارژ از راه دور

به همین دلیل است که شرکت های متعددی تلاش دارند شارژری بسازند که بتواند از فاصله دور هم گجت ها را شارژ نماید. کنسرسیوم WPC مدت زیادی است تلاش دارد برد فناوری شارژ بی سیم Qi را از یک میلیمتر فعلی بالاتر ببرد. اپل یکی دیگر از آن کمپانی هایی است که در این زمینه تلاش زیادی به خرج داده و به نظر می رسد موفقیت هایی نیز کسب کرده است.


بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت ساکن کوپرتینو با همکاری شرکایی در آمریکا و آسیا مشغول کار روی این فناوری است. در حال حاضر داک مخصوص ساعت هوشمند اپل می تواند از فاصله چند میلیمتری آن را شارژ نماید،‌ اما آنها به دنبال افزایش برد این روش شارژ هستند.

مشکل اصلی در این بین بحث کاهش شدید توان شارژ با افزایش فاصله است که این خود به معنی افزایش زمان مورد نیاز برای پر شدن باتری هاست. آن هم در شرایطی که زمان شارژ کامل باتری آیفون ها و آیپدها همین حالا هم بیش از اندازه طولانیست. بلومبرگ معتقد است که اپل تا حل این مشکل فاصله زیادی ندارد.

در صورتی که این موبایل ساز بزرگ بتواند بر مشکلی که در بالا ذکر شد فائق آید، می توان انتظار داشت که اولین نمونه از این شارژرهای بی سیم جدید در سال 2017 عرضه شود. فقط امیدواریم که اپل در صورت عرضه چنین محصولی فکری هم برای آیفون ها و آیپدهای قدیمی تر بکند تا بالاخره روزی برسد که همه ما از شر سیم های همیشه گره خورده فعلی خلاص شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج