۲۹۲۵۲
۷ نظر
۵۰۷۱
۷ نظر
۵۰۷۱
پ

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

دیوارها تاثیرگذارترین سطوح در هر فضا هستند. رنگ، بافت و شكل دیوارها می‌تواند محیطی ساده، رسمی، دراماتیک یا فانتزی ایجاد کند. علاوه بر رنگ‌آمیزی و کاغذ دیواری و تکنیک‌هایی مانند پتینه، استفاده از استیکرها برای تغییر در دیوارهای ساده امکان‌پذیر است.


راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

برترین ها: دیوارها تاثیرگذارترین سطوح در هر فضا هستند. رنگ، بافت و شكل دیوارها می‌تواند محیطی ساده، رسمی، دراماتیک یا فانتزی ایجاد کند. علاوه بر رنگ‌آمیزی و کاغذ دیواری و تکنیک‌هایی مانند پتینه، استفاده از استیکرها برای تغییر در دیوارهای ساده امکان‌پذیر است. استیکرها راه‌حلی ساده و کم‌هزینه برای تغییر اتاق‌ها هستند. علاوه بر دیوارها بر روی کاشی، سرامیک، وسایل آشپزخانه، شیشه و روکش‌های چوبی قابل اجرا هستند، البته سطح زیرین آنها باید کاملا صاف و بدون هر گونه برجستگی باشد.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

رنگ‌آمیزی یا استفاده از کاغذ دیواری در تمامي اتاق‌ها همیشه به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. در فضاهایی مانند آشپزخانه نیز تعویض قسمت‌های بین کابینت زمینی و دیواری چندان مقرون به‌صرفه نخواهد بود. بنابراین، حتی به‌عنوان تغییری کوتاه مدت یا برای پوشاندن عیوب دیوارها می‌توان از استیکرها استفاده کرد كه نصب آنها ساده و آسان است. قسمت پشت استیکرها دارای چسب است و به‌سادگی به سطوح می‌چسبد، می‌توان آنها را بدون ماندن جای چسب، کند یا جابه‌جا کرد. اگر طرح مورد علاقه خود را پیدا نکردید، می‌توانید آن را طراحی و روی ورقه‌های چسب‌دار اجرا کنید. دستگاه‌های کاتر پلاتر هر طرحی را روی رول‌های چسب‌دار می‌برند. طرح‌های ساده را نيز با قیچی معمولی هم می‌توان برید.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

استیکرها کاربردهایي گوناگون دارند. آنها می‌توانند نقطه کانونی اتاق باشند، فضاها را تفکیک یا تعریف کنند، عیوب دیوارها را بپوشانند و خطای دید ایجاد کنند و یکی از روش‌های افزودن رنگ به دیوارهایی با رنگ‌های خنثی یا تک‌ رنگ هستند.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

اتاق‌هایی مانند اتاق کودک طی مراحل نوزادی، نوپایی، خردسالی و نوجوانی باید دچار تغییر در طراحی دکوراسیون شوند. گاهي روند تغییر علاقه‌مندی‌ها و سلیقه کودک بسیار سریع و والدین مجبور به ایجاد تحولی اساسی در اتاق کودک می‌شوند. یکی از راه‌های پیشنهادی ما استفاده از استیکرهای مخصوص هر سن برای ایجاد فضای مناسب با سن کودک است.

استیکرها طرح‌هايي متنوع دارند؛ مکان‌های خاص، طبیعت، شخصیت‌های کارتونی، شکل‌های هندسی و ... از جمله انواع پرطرفدار استیکرها هستند.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

اگر به بازتاب نور و اشیاء براق علاقه دارید، استیکرهای آینه‌ای را برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن انتخاب کنید. برای انتخاب محل نصب استیکرهای آینه‌ای به بازتاب منظره روبروی آن توجه داشته باشید. استیکرها به فضا عمق و بعد می‌دهند و باعث بازتاب نور می‌شوند.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

استیکرهایی از جنس مخمل، چوب، فلز، انواع کاغذهای بافت‌دار و ترکیب مواد نیز از انواع دیگر استیکرها هستند.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

استیکرهای هوشمند در واقع باتری‌های خورشیدی هستند که طي روز انرژی خورشید را ذخیره کرده، شب‌ها با بازتاب نوری ملایم باعث زیبایی دیوارها می‌شوند. برخی از استیکرها برای استفاده دور پریزها و کلیدها استفاده می‌شوند.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

فضاي حمامي ساده با كاشي‌هاي تك‌رنگ را مي‌توان به كمك استيكرهايي با طرح دريا يا موجودات دريايي به محيطي جديد تبديل كرد. در آشپزخانه نيز روي كابينت‌هاي ساده افزودن چند موضوع مانند ظروف آشپزخانه، صيفي‌جات و سبزي‌ها باعث تغيير حال و هواي افراد خانواده خواهد شد.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

اگر جمله خاصي مد نظرتان است كه دوست داريد هميشه جلوي چشمتان باشد با استفاده از استيكر‌ها اين جمله را روي ديوار اجرا كنید.

نصب موتور ساده ساعت به همراه عقربه‌ها روي ديوار و استفاده از استيكر به جاي اعداد ساعت، ايده‌‌‌اي مناسب براي اتاق كودكان جوانان اتاق نشيمن و محيط آشپزخانه است.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

اگر از صندلي‌هاي چوبي يا فايبرگلاس خود خسته شده‌ايد، مي‌توانيد از استيكرهاي مخصوص پشت صندلي‌ها استفاده كنيد كه از طرح‌هاي كلاسيك تا مدرن با تنوع بسيار زياد وجود دارند.

سيم‌هاي وسايل الكترونيكي معمولا فضاي زيادي را روي كف اتاق‌ها اشغال كرده، نمايي ناخوشايند را به‌وجود مي‌آورند كه مي‌توان آنها را داخل پاكت‌هاي پلاستيكي ساده مخفي كرده و سطح پاكت را با استيكرهاي زيبا تزيين كرد.

اگر تصميم داريد در قسمتي از فضاي منزل يا محل كار خود از استيكرها استفاده كنيد، چند پيشنهاد براي انتخاب نوع و محل و نصب آن ارائه مي‌كنيم:

  • قبل از خريد استيكر به مساحت موجود و قابل استفاده روي ديوار توجه كنيد. ممكن است وسايلي مانند مبلمان، پرده‌ها يا حتي اكسسوري‌ها فضاي ديوار را محدود سازند.
  • به كاربرد فضايي كه مي‌خواهيد استيكر را در آن‌جا نصب كنيد، توجه داشته باشيد. موضوع استيكرها از عوامل مهم در انتخاب آنهاست.
  • رنگ استيكر مورد نظر بايد با رنگ حاكم بر فضا همخواني داشته باشد. با توجه به چرخه‌ رنگ از رنگ‌هاي مكمل يا متضاد يا طيف‌هاي مختلف آن رنگ مي‌توان استفاده كرد.
  • اگرچه شكستن مرز بين سبك‌ها و گروه‌هاي رنگي امروزه رايج شده است، اما توصيه مي‌شود با توجه به سبك كلي منزل اقدام به خريد استيكر و هر نوع اكسسواري كنيد.
  • اگر استيكرها تنها جنبه تزئيني براي اتاق دارند، محدوديتي براي محل نصب آنها نخواهيد داشت، اما اگر آنها را به عنوان جداكننده فضا تعريف كنيد كه فضاي جداگانه يا براي پوشاندن عيوب ديوار استفاده مي‌كنيد... و با دقت بيشتري آ‌نها را انتخاب و نصب كنيد.


توضیحات عکس‌ها


راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

سیاه ،سفید، خاکستری انتخابی هوشمندانه و ماندگار

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

استیکرهایی با اندازه بزرگ كه برای پشت کاناپه‌ها و دیوار اصلی اتاق نشیمن مناسب هستند.

در این اتاق خواب ساده و سفید رنگ، استیکر تمام قد دیوار باعث ایجاد کانون بصری و حرکت دید چشم شده است.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

چمدان‌های فانتزی، این استیکرها برای اتاق جوانان مناسب است.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

برای اتاق بازی کودکان از استیکرهای رنگی و شاد استفاده کنید.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

خرس‌های آبی، استفاده از طيف‌هاي رنگ آبی در اتاق نوزاد در عین سادگی، فضایی زیبا را آفریده است.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

استیکرهای سانتی‌متر دار، با این استیکرهای زیبا می‌توان قد کودک را اندازه‌گیری كرد.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

داستان شنل قرمزی، استیکرهایی با موضوع داستان‌های مورد علاقه کودک محیطی صمیمی و دلنشین را برای او فراهم می‌كند.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

دایره‌های نارنجی، اشکال هندسی تکرار شونده فضایی مدرن را می‌سازند.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

قاب دور تلویزیون، استیکرها می‌توانند همانند قاب تلویزیون، آینه، تابلوها و پنجره‌ها را با تاکید بیشتر به نمایش بگذارند.

راهنمای استفاده از استیکرهای دیواری

اگر به عنصر دكوري خاصي علاقه داريد ولي توان خريد آن را نداريد مي‌توانيد طرح استيكر آن را جايگزين كنيد و فضاي خالي آن عنصر را به صورت بصري پر كنيد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zohre

      خیلی زیبان میشه بگین از کجا میتونم تهیه کنم؟؟؟؟؟؟

    • نازنین

      با تشکر از توضیحات خوبتون

    • roza

      سلام.استیکرهاتون بسیار زیباست اما کاش سایزشون مشخص باشه که اگر خوشمون اومد و مناسب دیوارمون بود سفارش بدیم.

    • momo fard

      یکی از دوستام اتاقش رو با طرح دوچرخه و ویالون وبرج ایفل روی کاغذ دیواری صورتی کار کرده بود خیلی قشنگ شده بود

    • ناهید اکبرزاده

      آیا طرح دلخواه هر کس را می شود بصورت استیکر روی دیوار اجرا کرد.لطفا اگر طرحهای دیگری دارید مثلا عکس پرندگان مانند لک لک مثل دیوار زاپنی ها

    • بدون نام

      یه سوال داشتم میخواستم بدونم روی پتینه هم میچسبه؟؟؟؟

    • اوا

      عالیه چطورسفارش بدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج