۲۹۲۵۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رهایی گروگان ۸ ساله در ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی رودبار جنوب از رهایی گروگان ۸ ساله و دستگیری سه گروگان گیر در كمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: انگیزه این آدم ربایی اختلافات مالی عنوان شده است.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی رودبار جنوب از رهایی گروگان ۸ ساله و دستگیری سه گروگان گیر در كمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: انگیزه این آدم ربایی اختلافات مالی عنوان شده است.

سرهنگ علیرضا نادعلی قزلباش گفت: هفتم بهمن ماه سال جاری، کودکی ۸ ساله در شهرستان کهنوج ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی وی از خانواده اش درخواست ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده بودند.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد متهمان پس از ربودن کودک ، وی را به بخش «زهکلوت» از توابع شهرستان «رودبارجنوب» انتقال داده اند که کارآگاهان پلیس پس از دو روز کار اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی با همکاری تکاوران پلیس کهنوج، محل اختفای گروگان گیران را شناسایی و آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در ادامه گفت: ماموران در این عملیات، کودک ربوده شده به نام «محمد مهدی» ۸ ساله را صحیح و سالم از چنگال سه آدم ربا نجات دادند و به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

سرهنگ قزلباش با اشاره به دستگیری متهمان اصلی در این عملیات افزود: در تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان ضمن اعتراف به آدم ربایی، هدف اصلی ربودن کودک را اختلافات مالی اعلام کردند.

قزلباش افزود: نیروی انتظامی با اجرای طرح های مختلف انتظامی و اشراف اطلاعاتی، اجازه نخواهد داد اخلالگران خللی در امنیت پایدار جامعه ایجاد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج