۲۹۲۵۶۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد کیانیان از اعتراض‎ به فرش قرمز فجر

رضا کیانیان بازیگر مطرح سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود یادداشت جالبی را منتشر کرده است.

سینما سینما: رضا کیانیان بازیگر مطرح سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود یادداشت جالبی را منتشر کرده است.

رضا کیانیان در اینستاگرام خود نوشت: این جماعت بهانه جو به چیز های عجیبی که آویزان نمی شوند! شغلشان این است که هر روز بهانه ای دست و پا کنند و چوب لای چرخ این دولت بگذارند. حالا که فصل جشنواره است، بهانه هاشان در مورد همین جشنواره طفلکی فیلم است، یک مدت که به پوستر شادروان خسرو شکیبایی گیر دادند و بعد که هیچ بهانه دیگری گیر نیاوردند که گیر بدهند…. به فرش قرمز گیر دادند! ان هم از نوع گیر سه پیچ! که چرا زیر پای برگزیدگان و مهمانان فرش قرمز پهن می کنید چون این یک رسم غربی ست!

خب حال و روز ان ها قابل فهم است. برای این که خرابکاری های اختلاس گران و چپاول گران و دزدان روز روشن را بپوشانند و از یادها ببرند بهانه دست و پا می کنند.

اما من از آقای ایوبی و آقای حیدری تعجب می کنم که چرا به دام آن ها می افتند! آقایان محترم لازم نیست که به هر گیری پاسخ بدهید! با هر توپی که به زمین شما می اندازند که نباید بازی کنید! وقت ارزش دارد، شما هزار کار با ارزش نکرده دارید. هزار پاسخ نداده به هزار سوال درست و حسابی دارید. ! چرا به هر بی ربطی جواب می دهید؟

وقتی می گوییم و می نویسیم(جشنواره فیلم فجر) یعنی داریم در بزرگداشت فیلم و سینما جشن می گیریم! اصل مطلب که خود فیلم باشد سوغات فرنگ است! بعد اصل مطلب را رها کردند و به فرش قرمز گیر می دهند و شما هم به دام می افتید؟ از شما چنین انتظار نمی رود! همین روزنامه و سایت های اینترنتی که استفاده می کنند تا بهانه جویی ها شان را منتشر کنند هم غربیست!

تلفن که از صبح تا شب با آن بهانه جویی هاشان را هماهنگ می کنند غربیست ، موتور سیکلت که مرکب رسمی شان است غربیست. کت و شلوارشان غربیست. اول بروند از این همه غربی بودن تبری بجویند و بعد در مورد فرش قرمز بهانه بگیرند! و از همه مهم تر اینست که یادمان باشد همه این ها ابزار است و ابزار نه خوب است و نه بد! بلکه نحوه ی استفاده ابزار است که بد و خوب را می آفریند! بگویید بروند و نحوه خوب استفاده کردن را بیاموزند و ترویج دهند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه چیزمون تمومه مشکلمون فقط فرش قرمزه !؟

    • بدون نام

      خوب راست میگه. فکر کنم به پرویز پرستویی تیکه انداخته.

    • رویا

      چه ادبیات تندی!!!!!!!
      آقای کیانیان واقعا فکر می کنن کساییکه به پوستر جشنواره اعتراض کردن چه میدونم به قول خودشون همون موتور سواران؟؟؟؟ واقعا متعجبم که آقای کیانیان هنوز به خط کشی آدما اعتقاد دارن و فکر می کنن هر کس مخالف کارای ایشونو دوستاشون باشه از یه صنف خاصین! پوستر جشنواره به قدری بد بود که شان آقای شکیبایی رو آورده بود پایین! البته کاملا مشخصه که حرفاشون از روی بغضه نه واقع گرایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج