۲۹۲۷۱۳
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

پدر و برادرانی که مرد معتاد را خفه کردند

ششم اردیبهشت ماه سال ۹۲ جسد مرد جوانی لابه‌لای پسماندهای شورآباد از سوی رفتگران شهرداری پیدا شد و تحقیقات نشان داد متعلق به مردی به نام اکبر است که مدت‌ها پیش گم‌شده بود.

روزنامه ایران: ششم اردیبهشت ماه سال ۹۲ جسد مرد جوانی لابه‌لای پسماندهای شورآباد از سوی رفتگران شهرداری پیدا شد و تحقیقات نشان داد متعلق به مردی به نام اکبر است که مدت‌ها پیش گم‌شده بود.

دختر اکبر خیلی زود فاش کرد که پدربزرگ و عموهایش پدرش را که به مواد مخدر اعتیاد داشته است به قتل رسانده‌اند. با همین افشاگری پدر خانواده به نام جهان‌بین و پسرانش به نام‌های اصغر و امیر بازداشت شدند و قتل خانوادگی را به گردن گرفتند.

اصغر در بازجویی‌ها گفت: اکبر سال‌ها بود که به مواد مخدر اعتیاد داشت به طوری که پدرم مخارج زندگی‌شان را تأمین می‌کرد. روز حادثه به خانه آمد و شروع به ناسزاگویی کرد و ارثیه خواست، او در توهم بود، من جلو رفتم تا آرامش کنم تا سروصدا نکند اما بی‌فایده بود.

پدر و برادرم دستش را گرفتند و در یک لحظه عصبی شدم و گلویش را فشار دادم، ناگهان دیدم صورتش کبود شد و وقتی رهایش کردم دیگر نفس نمی‌کشید.آنجا بود که متوجه شدم برادرم را کشته‌ام، از ترس با کمک پدر و برادرم جسدش را بسته‌بندی کرده و خودم تنهایی به شورآباد بردم.

جهان‌بین و امیر نیز در بازجویی‌ها اعتراف‌های اصغر را تأیید کردند.صبح دیروز، اصغر به خاطر قتل عمد برادرش در شعبه دوم دادگاه کیفری یک تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دختر قربانی برای عمویش تقاضای قصاص کرد و مادر و پدر قربانی اعلام رضایت کردند.اصغر نیز در آخرین دفاع گفت: قتل را قبول دارم. روز حادثه برادرم سر و صدا کرد، من هم از او خواستم که آرام باشد اما بی‌فایده بود.

برادر و پدرم دست و پایش را گرفتند و من با دست گلویش را فشار دادم و خفه‌اش کردم اما هرگز قصد کشتن وی را نداشتم؛ ناخواسته خفه شد و بشدت پشیمانم.امیر و جهان‌بین نیز که با وثیقه آزاد هستند در دادگاه حضور یافتند و به دفاع از خود پرداختند.در پایان جلسه، سه قاضی عالی‌رتبه جنایی برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فكركنم يك جورايي حقش بوده

      پاسخ ها

      • mary

        چرا چون طلب ارثیه کرده بود؟! به معتاد باید کمک کرد کشتن حقش نبود ما خدا نیستیم که برای بودن یا نبودن انسان ها تصمیم بگیریم

      • بدون نام

        کسایی که با معتادا زندگی کزدن میفهمن و میدونن حقش بوده

    • ناشناس

      همان بهتر که مرد می خواست ارثیه رودود کنه.

    • علی

      ایکاش قوه قضائیه این اجازه میدادند تاخانواده ها این افرادمعتاد درون خود را به همین نحو ترک اعتیاد بدهند ظرف کمتر از یکسال دیگه معتادی نداشتیم

    • محسن

      کی دلش میاد بچشو بکشه اینم اتفاقی بوده،ولی بعضی معتادا خیلی نفهمن نمیدونی چکارشون کنی،ولی راهش کشتن نیست میتونن تحویلش بدن بره زندان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج