۲۹۲۷۴
۵ نظر
۵۰۵۰
۵ نظر
۵۰۵۰
پ

صورتی خوشمزه

دکوراسیون با رنگ صورتی

صورتی در واقع، نیمه شیرین رنگ قرمز است و معمولا، دختر بچه‌های کم سن و سال را به یاد ما می‌آورد. پس، اگر برای دکوراسیون اتاق یا خانه خود به دنبال رنگی شاد و خاص هستید، این رنگ را تجربه کنید.

دکوراسیون با رنگ صورتی


برترین ها: صورتی، حالت ملایم و کم‌رنگ شده رنگ قرمز است؛ رنگی که از دیر باز مورد پسند خانم‌ها و کودکان بوده، در واقع، نیمه شیرین رنگ قرمز است و معمولا، دختر بچه‌های کم سن و سال را به یاد ما می‌آورد. پس، اگر برای دکوراسیون اتاق یا خانه خود به دنبال رنگی شاد و خاص هستید، این رنگ را تجربه کنید.

دکوراسیون با رنگ صورتی

همان‌طور که گفته شد، صورتی یادآور کودکی، عروسک‌های کودکانه، بستنی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه... و به‌وجود آورنده فضایی دخترانه است که بسیاری از طراحان مد برای تاکید بیشتر و جذب مشتری از آن استفاده می‌کنند. باید بدانید وقتی از صورتی صحبت می‌کنیم، طيفي از رنگ‌های سرخ و رزی و صورتی پاستلی و... با درجات مختلف را که آرامشي خاص را در کنار هیجانی وصف ناشدنی به دنبال دارد، به میان می‌آوریم، زیرا صورتی، دشمن درجه یک عصبانیت است و استفاده از سایه‌های مختلف رنگی آن کنار هم به فضا حس راحتی و لطافت می‌بخشد، اما این نکته را فراموش نکنید که شما هرگز مجاز به استفاده از رنگ صورتی به ميزان زیاد در هر قسمت از خانه نیستید بلکه با کمی خلاقیت مي‌توانيد این رنگ را برای جذابیت بیشتر در برخي نقاط به‌کار ببرید یا از طيف‌هاي ضعيف‌تر اين رنگ استفاده کنید.


کجا از صورتی استفاده کنیم ؟

دکوراسیون با رنگ صورتی
  • صورتی رنگي ایده‌ال برای حمام و سرویس‌های بهداشتی است.
  • برای ایجاد اتاقی کاملا دخترانه، صورتی مناسب اتاق‌خواب است.
  • به شرط رعایت ترکیب مناسب رنگ‌ها کنار هم، مناسب آشپزخانه است.
  • برای ایجاد آرامش بیشتر و کمی تفاوت در بعضی نقاط نشیمن و پذیرایی نیز به‌کار می‌رود.

دکوراسیون با رنگ صورتی

  • اگر رنگ صورتی کنار سفید بنشيند، به‌عنوان رنگ تاکیدی در سطوح بزرگ‌تر استفاده می‌شود تا فضا را کاملا رومانتیک و لطیف جلوه دهد.
  • گاهی برای بوجود آوردن سبکی خاص، استفاده از رنگ صورتی کمکي موثر است. به عنوان مثال، بازی با رنگ صورتی می‌تواند حس کلبه‌اي ویلایی را القا کند و استفاده همزمان آن در کنار رنگ سبز نعنایی، حس تعادل و توازن بصری را بر فضا حاکم می‌کند.
  • ترکیب صورتی با زرد یا طلایی، احساس صمیمیت را در محیط بیشتر فضا را به کمی تجمل‌گرایی نزدیک می‌کند.
  • ترکیب صورتی با نارنجی به یکدست شدن محیط کمک می‌کند. به‌عنوان مثال، براي پارچه یکی از پرده‌های خانه از این دو رنگ استفاده کنید. خواهید دید که چه فضای زیبایی را ایجاد می‌کنید.

دکوراسیون با رنگ صورتی

  • کنار هم قرار گرفتن صورتی و قهوه‌اي، تضادي مناسب در محیط برقرار مي‌كند و فضایی كاملا مدرن را به‌وجود می‌آورد که حس منفی و خنثی قهوه‌ای را از بین مي‌برد. رنگ صورتی در این فضا کاربردی بسیار هوشمندانه برای طراح دارد.
  • صورتی در دکوراسیون خانه‌هاي به سبك روستايي نيز یکی از رنگ‌های مکمل و دلفریب است که نبود آن، محیط را بی‌روح جلوه خواهد داد.
  • رنگ صورتي تركيبي مدرن با مبلمان چوبي به‌وجود مي‌آورد.
  • از رنگ صورتي به‌عنوان عنصري شگفت‌انگيز در دكوراسيون ساده فضاهاي كوچك استفاده كنيد. براي مثال، با استفاده از كمي رنگ صورتي بر يكي از ديوارهاي ورودي خانه خود بدون تقبل وقت و هزينه بالا مي‌توانيد افزايش گيرايي و جذابيت را براي دكوراسيون فضا به ارمغان آوريد.
  • انتخاب رنگ صورتي با طيف ارغواني براق براي رنگ‌آميزي و دكوراسيون اتاق خواب بسيار جذاب و اغواكننده است. به‌ويژه، اين طيف صورتي براي خانه زوج‌هاي جوان بسيار توصيه مي‌شود.

دکوراسیون با رنگ صورتی

  • توصيه مي‌كنيم كه براي برجسته‌سازي هرچه بيشتر رنگ صورتي در دكوراسيون خانه خود، آن را همراه با رنگ‌هاي متاليك مانند نقره‌اي و طلايي قرار دهيد.
  • استفاده از طيف‌هاي قوي رنگ صورتي در اتاق غذاخوري ايده‌اي بسيار زيباست. اگر تمايل داريد فضايي سرگرم‌كننده و شاد براي ميهمانان خود خلق كنيد، توصيه مي‌كنيم كه ديوارهاي اتاق غذاخوري خود را به رنگ صورتي ملايم رزي بزنيد. اين كار موجب مي‌شود كه افراد در اين فضا احساس شادماني كنند.
  • رنگ صورتي مي‌تواند بسيار انرژي‌زا و نشاط‌آور باشد، زيرا تماشاي آن باعث ايجاد احساسات و شور در درون شما مي‌شود و انرژي و شادي را براي شما فراهم مي‌آورد.

دکوراسیون با رنگ صورتی


  • رنگ صورتي يكي از رنگ‌هاي بسيار مناسب براي دكوراسيون آشپزخانه نيز محسوب مي‌شود. ديوارها، پرده يا كابينت‌هاي صورتي در آشپزخانه مي تواند فضايي را براي شما خلق كند كه هرگز از بودن در آن احساس خستگي نكنيد.

نکته:

اگر در جایی احساس کردید که استفاده وسیع از رنگ صورتی جوابگو نيست، به جای حذف این رنگ، وسعت آن را دو برابر کنید. به‌طور مثال، می‌توانید آن را به اجزای مختلف تقسیم کنید. کوسن‌ها، پرده‌ها، آباژورها، گلدان و دیگر لوازم تزئینی به رنگ صورتی به کمک شما می‌آید تا با ترسي کمتر، این رنگ را به فضای خانه خود وارد کنید.




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیکا

      قشنگه ولی قابل اجرا نیست واسه ما . بیشتر مثله کاخ و هتل های بزرگ میمونن.

    • ليلي

      من عاشق رنگ صورتي هستم و اين خانه ها و اتاق ها واقعاً براي من بهشته...كسايي كه عاشق رنگ صورتي اند مي فهمن من چي مي گم

    • تبسم

      خیلی شیک و زیبا بود

    • reza

      khobeh

    • بدون نام

      سلام. من تصمیم داشتم پذیرایی خونمو صورتی قهوه ای بچینم مطلب شمارو که خوندم مصمم شدم چون اطرافیانم سعی میکنن منعم کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج