۲۹۲۷۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چلسی پیشنهاد اتلتیکو مادرید را رد کرد

آبی‌پوشان لندن پیشنهاد قابل توجهی که روخی‌بلانکو به آنها برای پس فرستادن مهاجم اسپانیایی‌شان به ویسنته کالدرون داده‌ است را نپذیرفتند.

خبرگزاری تسنیم: با وجود تلاش مصرانه دیه‌گو سیمئونه برای متقاعد کردن خیل مارین، مدیر ورزشی باشگاه اتلتیکومادرید جهت بازگرداندن دیه‌گو کاستا به این تیم، ظاهراً او قرار نیست به هدفش برسد.

رسانه‌های اروپایی گزارش کرده‌اند که اتلتیکومادرید پیشنهاد آخرش برای پس گرفتن کاستا از چلسی را که ۴۵ میلیون یوروست، ارائه کرده‌، اما آبی‌های لندن این پیشنهاد را رده کرده‌اند.

تیم تحت هدایت سیمئونه در این فصل از لالیگا اگرچه در فاز تدافعی عالی کار کرده است، اما از نظر هجومی ضعف دارد و پس از گذشت ۲۲ هفته از لیگ تنها ۳۱ گل زده‌اند، در حالی که بارسلونای صدرنشین ۵۴ گل زده است. به باور سیمئونه کاستا - مهاجمی که دو فصل پیش از اتلتیکومادرید جدا شد تا به چلسی ملحق شود - همان کسی است که می‌تواند ضعف خط حمله تیمش را برطرف کند. او آنقدر به توانایی‌های کاستا اعتقاد دارد که مسگل آنخل خیل مارین را متقاعد کرد یکی از نجومی‌ترین پیشنهادهای تاریخ اتلتیکو‌مادرید را برای برگرداندن مهاجم چلسی به ویسنته کالدرون ارائه کند.

سیمئونه برای تقویت خط حمله تیمش چند گزینه داشت که شامل لوکاس پرس از دپورتیوو لاکرونیا هم می‌شد، اما او روز پنجشنبه هفته گذشته در آخرین جلسه‌ای که با مدیر ورزشی باشگاه داشت به او تأکید کرد که خواهان بازگشت کاستاست.

اتلتیکومادرید تقاضای سیمئونه را به گوش ژرژ مندز، مدیربرنامه‌های کاستا رساند و او هم چلسی را از این موضوع مطلع کرد، اما رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی پاسخ داده است که تمایلی به فروش بهترین مهاجم حال حاضر تیمش ندارد، مهاجمی که بعد از اخراج ژوزه مورینیو روند گلزنی را از سر گرفته است.

پنجره زمستانی نقل‌و‌انتقالات فردا (دوشنبه) بسته می‌شود و این در حالی است که دو مهاجم نیمکت‌نشین و بی‌استفاده مانند جکسون مارتینس و ویه‌تو روی نیمکت اتلتیکومادرید حضور دارند - مهاجمانی که سیمئونه آنها را در ترکیب اتلتیکو برابر بارسلونا قرار نداد - و کاستا هم به ویسنته کالدرون برنمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج