۲۹۲۸۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیوس: طارمی از من مشورت می گیرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس حتی اگر کار مهمی هم داشتند باید آن روز به ختم می آمدند و بعد به سراغ کارشان می رفتند.

کاپ: فرشاد پیوس که در اظهارات اخیر مهدی طارمی بارها مورد تمجید آقای گل فعلی لیگ برتر قرار گرفته در ادامه درباره عکسی که از خود در کنار این بازیکن و همچنین شرایط پرسپولیس و مسائل پیرامون این تیم صحبت هایی را با خبرنگار ما انجام داد.

طارمی از من مشورت می گیرد

پیوس در ابتدا درباره عکسی که از او در کنار طارمی و محمدخانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده اظهار داشت: موضوع خاصی نبود. ما در یک جمعی با یکدیگر ملاقات کردیم و عکسی هم به یادگار گرفتیم. طارمی همواره از من چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری مشورت گرفته و این بار هم سعی کردم صحبت هایی با او انجام دهم که به دردش بخورد. البته او در پایان ملاقات مان به من گفت که می خواهد از این پس بیشتر با من در تماس باشد تا به او مشورت بدهم.

گفتم دنبال گل های دوم و سوم باش

وی در پاسخ به این سوال که صحبت دیگری هم در این ملاقات میان او و طارمی مطرح شده یا خیر، عنوان کرد: بله. من به مهدی گفتم شک نکن که این فصل آقای گل می شوی. البته به این بازیکن توصیه کردم طوری کار کند که سال های سال آقای گل لیگ برتر شود. کمی از تجربیات خودم برایش گفتم چون در پستی بازی می کند که من هم بازی می کردم. به او گفتم باید بعد از اینکه یک گل به تیم حریف می زند دنبال گل های دوم و سوم هم باشد. دقیقا کاری بود که من هم در دوران خودم انجام می دادم.

خوشحال می شوم طارمی رکوردم را بزند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه فکر می کند طارمی می تواند روزی به رکورد گل های زده او در پرسپولیس برسد تصریح کرد: دقیقا تعداد گل هایی که خودم به ثمر رسانده ام را نمی دانم اما می دانم که خیلی بیشتر از تعداد گل هایی است که طارمی به ثمر رسانده. با این حال امیدوارم روزی رکورد مرا بزند. اتفاقا خوشحال می شوم چون مهدی لیاقتش را دارد و پسر خوبی است.

الان وقتش نیست از پرسپولیس جدا شود

وی درباره اینکه در هفته های اخیر بارها پیشنهاداتی برای پیوستن طارمی به تیم های خارجی مطرح شده گفت: طارمی در این شرایط نباید به جدایی از پرسپولیس فکر کند. این شایعات او را از پرسپولیس دور می کند و تمرکز را از این بازیکن می گیرد. به نظرم مهدی باید تا پایان فصل فکر و ذکرش موفقیت پرسپولیس باشد و بعد از آن هم اگر می خواهد لژیونر شود سعی کند به آلمان برود. این موضوع را به خودش هم گفتم که لژیونر شدن در آلمان خیلی بهتر از کشورهای دیگر است.

بازیکنان هم به درد پیشکسوتان دچار می شوند

پیوس درباره انتقاداتی که بازیکنان پرسپولیس بابت عدم حضور در مراسم ترحیم همایون بهزادی و شرکت در جشن تولد محسن مسلمان می شود بیان داشت: این شتری است که در خانه هر کسی می خوابد. پس بازیکنان پرسپولیس اگر این روزها به پیشکسوتان خود اهمیت ندهند چند سال دیگر خودشان به چنین دردی دچار خواهند شد. بازیکنان تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید یاد بگیرند که در چنین مواقعی حضور در مراسم ختم و عزاداری خیلی مهم تر از شرکت در یک جشن تولد است. حتی اگر کار مهمی هم داشتند باید آن روز به ختم می آمدند و بعد به سراغ کارشان می رفتند.

در بدترین شرایط هم عکس می انداختیم

وی در واکنش به اینکه مهدی طارمی اعلام کرده اگر بازیکنان در مراسم ختم حاضر می شدند مردم برای گرفتن سلفی آویزان آنها می شدند اذعان داشت: مردم هم دل دارند. یکسری از این افراد به عشق پرسپولیس تمام کشور را سفر می کنند تا تیم محبوب شان پیروز شود. یک عکس گرفتن ساده آن قدر زحمتی برای بازیکنان ندارد. شخصا برای خودم بارها اتفاق افتاده که اعصاب درستی نداشتم اما به درخواست مردم برای گرفتن عکس پاسخ رد ندادم. ما وظیفه خود می دانیم که پاسخ محبت مردمی که سال ها در استادیوم حمایت مان کردند را بدهیم.

از این سپاهان باید ترسید

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان تیم خوبی است و به نظرم با بازیکنان جدیدی که جذب کرده با آن تیم قبل از تعطیلات کاملا فرق دارد. آنها بازی ها و اردوهای تدارکاتی خیلی خوبی در این مدت داشتند و هدفشان این است که هرچه زودتر به صدر جدول نزدیک شوند. از این سپاهان باید ترسید چون چند بازیکن خوب به ترکیبش اضافه کرده و البته جدا از این موضوع تیم پرقدرت و ریشه داری است. پرسپولیس هم وضعیت خوبی دارد و اگر مثل قبل تعطیلات هماهنگ عمل کند می تواند پیروز شود. تنها نقطه ضعف پرسپولیس درون دروازه است. همچنان وضعیت دروازه بان پرسپولیس مبهم است و به نظر نمی رسد دروازه بان ازبک نیز با چند بازی بتواند در ترکیب تیم جا بیفتد.

برانکو تیم را قهرمان کند، بعد پیشنهاد تمدید بدهد

وی در پایان در رابطه با اینکه برانکو اعلام کرده برای تمدید قرارداد تا پایان فصل منتظر پرسپولیس نمی ماند، گفت: برانکو باید دنبال این باشد که پرسپولیس را در این فصل قهرمان کند و بعد به فکر تمدید قرارداد باشد. تا پایان فصل ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد و اصلا معلوم نیست مدیران فعلی سر کار باشند یا خیر. تمام تمرکز این مربی باید روی بازی های پرسپولیس باشد و اصلا حرفه ای نیست که از الان برای مدیران باشگاه شرط بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج