۲۹۲۹۵۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تصاویر زیبا از جشن عروسی با آیفون ۶S

آقای Sephi Bergerson را به‌عنوان آقای احساسات درزمینه تصویربرداری می‌دانند. این فرد تنها با داشتن یک آیفون ۶S تصاویری را از مجلس عروسی گرفته است که در نوع خود بهترین هستند.

وبسایت ترنجی - صدرا مخملی: دوربین در اسمارت فون های کنونی تبدیل به یک رکن غیرقابل‌انکار شده است. مسلماً مهارت یک فرد را نمی‌توان در منکر شد اما دوربین اسمارت فون نیز اگر خوب نباشد، مهارت طرف هر چه باشد اما عملی نخواهد بود. به زبان دیگر اگر شما بهترین دوربین را نیز داشته باشید اما مهارت کافی نباشد، عملکرد خوبی نخواهید دید. اپل حساسی خاصی در دوربین آیفون دارد البته رویکرد شرکت نیز کاملاً متفاوت است. اپل دوربین آیفون را ساده اما کاربردی تعریف کرده است. در ادامه همراه باشید.

تصاویر زیبا از جشن عروسی با آیفون 6S

آقای Sephi Bergerson را به‌عنوان آقای احساسات درزمینه تصویربرداری می‌دانند. این فرد تنها با داشتن یک آیفون ۶S تصاویری را از مجلس عروسی گرفته است که در نوع خود بهترین هستند. Sephi بابیان این‌که تکنولوژی، بزرگ‌ترین مانع برای رسیدن به اهداف نیست، اشاره کرد که نوع دستگاه برای خلق کارهایی خلاقانه اهمیت ندارد و همه‌چیز به نوع دید شما برمی‌گردد. با این حساب اگر اکنون دستگاهی از برندهای دیگر در دست دارید، با خود نگویید که این آیفون است و ما فلان برند، بلکه سعی کنید نگاه خود را به اتفاقات و اجسام اطراف خود عوض کنید.

تصاویر زیبا از جشن عروسی با آیفون 6S

تصاویر زیبا از جشن عروسی با آیفون 6S

تصاویر زیبا از جشن عروسی با آیفون 6S

نورپردازی انجام‌شده عاملی شد تا ISO دوربین آیفون ۶S بتواند بهترین عملکرد را از خود به‌جای بگذارد. Sephi اشاره می‌کند که هیچ‌گاه دوربین اسمارت‌فون نمی‌تواند جای دوربین معمولی شود اما می‌تواند یک نزاد خاص در تصویر بداری اعلام شود و درزمینه تخصص برای تصویربرداری با موبایل سرمایه‌گذاری کرد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج