۲۹۳۰۷۸
۱ نظر
۵۱۶۲
۱ نظر
۵۱۶۲
پ

جایزه بهترین بازیگر اسکار ۲۰۱۶ می رسد به...

در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار در روز یکشنبه۹ اسفند ۱۳۹۴ در دالبی تئاتر هالیوود در کالیفرنیا برگزار می شود، جوایز آکادمی (که به اسکار معروف هستند) در ۲۴ رشته توزیع می شوند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار که توسط آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (AMPAS) در روز یکشنبه ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ (۹ اسفند ۱۳۹۴) در دالبی تئاتر هالیوود در کالیفرنیا برگزار می شود، جوایز آکادمی (که به اسکار معروف هستند) در ۲۴ رشته توزیع می شوند.

این مراسم از شبکه ABC در ایالات متحده پخش خواهد شد که تولید آن را دیوید هیل و رجینالد هادلین بر عهده دارند. کریس راک (بازیگر) مجری امسال این مراسم است که پس از اجرای این مراسم در سال ۲۰۰۵، این دومین بار است که اجرای این مراسم را بر عهده دارد.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

نامزدهای هشتاد و هشتمین دوره جوایز آکادمی در روز ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ رأس ساعت ۵:۳۰ پی اس تی در تئاتر ساموئل گلدوین در بورلی هیلز کالیفرنیا توسط کارگردانان گیرمو دل تورو و انگ لی، رئیس آکادمی، شریل بون آیزاکس و جان کراسینسکی (بازیگر) اعلام شدند.

فیلم "بازگشته" (The Revenant) با ۱۲ نامزدی در رده اول و پس از آن "مکس دیوانه: جاده خشم" (Mad Max: Fury Road) با ۱۰ نامزدی در رده دوم بیشتری نامزدی ها در میان دیگر فیلم ها قرار دارند. برای دومین سال پیاپی، فیلمی به کارگردانی آلخاندرو گونسالس اینیاریتو بیشترین نامزدی اسکار را بدست می آورد.

پوستر رسمی اسکار ۲۰۱۶ را در زیر مشاهده کنید.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

نامزدهای بهترین بازیگران نقش اول مرد بر طبق وبسایت رسمی جوایز آکادمی (اسکار) به قرار زیر هستند:

۱- برایان کرنستون از فیلم "ترامبو" (Trumbo)

این اولین نامزدی اسکار برای برایان کرنستون است.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...


2- مت دیمون از فیلم "مریخی" (The Martian)

این چهارمین نامزدی اسکار برای مت دیمون است. وی قبلاً برای فیلم "شکست ناپذیر" (Invictus) (2009) نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل و نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم "ویل هانتینگ خوب" (Good Will Hunting) (1997) شده بود و همان سال برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه نویس برای فیلم "ویل هانتینگ خوب" شد.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

۳- لئوناردو دی کاپریو از فیلم "بازگشته" (The Revenant)

این ششمین نامزدی اسکار برای لئوناردو دی کاپریو است. او قبلاً نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم "گرگ وال استریت" (The Wolf of Wall Street) (۲۰۱۳)، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم "الماس خونین" (Blood Diamond) (۲۰۰۶)، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم "هوانورد" (The Aviator) (۲۰۰۴) و نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل برای فیلم "چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد" (What's Eating Gilbert Grape) (۱۹۹۳) شده بود.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

۴- مایکل فَسبندر از فیلم "استیو جابز" (Steve Jobs)

این دومین نامزدی اسکار برای مایکل فسبندر است. وی قبلاً نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل برای فیلم "۱۲ سال بردگی" (۱۲ Years A Slave) (۲۰۱۳) شده بود.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

۵- ادی ردمین از فیلم "دختر دانمارکی" (The Danish Girl)

این دومین نامزدی اسکار برای ادی ردمین است. وی قبلاً برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم "نظریه همه چیز" (The Theory of Everything) (۲۰۱۴) شده بود.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

نامزدهای بهترین بازیگران نقش اول زن بر طبق وبسایت رسمی جوایز آکادمی (اسکار) به قرار زیر هستند:

۱- کیت بلانشت از فیلم "کارول" (Carol)

این هفتمین نامزدی اسکار برای کیت بلانشت است. وی قبلاً برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم "جاسمین غمگین" (Blue Jasmine) (۲۰۱۳)، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم "الیزابت: دوران طلایی" (Elizabeth: The Golden Age) (۲۰۰۷)، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در نقش مکمل برای فیلم "من آنجا نیستم" (I'm Not There) (۲۰۰۷)، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در نقش مکمل برای فیلم "یادداشت هایی بر یک رسوایی" (Notes On A Scandal) (۲۰۰۶)، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در نقش مکمل برای فیلم "هوانورد" (The Aviator) (۲۰۰۴) و نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم "الیزابت" (Elizabeth) (۱۹۹۸) شده بود.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

۲- بری لارسون از فیلم "اتاق" (Room)

این اولین نامزدی اسکار برای بری لارسون است.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

۳- جنیفر لارنس از فیلم "جوی" (Joy)

این چهارمین نامزدی اسکار برای جنیفر لارنس است. وی قبلاً نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در نقش مکمل برای فیلم "حقه بازی آمریکایی" (American Hustle) (۲۰۱۳)، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم "دفترچه امیدبخش" (Silver Linings Playbook) (۲۰۱۲) و نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم "استخوان زمستان" (Winter's Bone) (۲۰۱۰) شده بود.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

۴- شارلوت رَمپلینگ از فیلم "۴۵ سال" (۴۵ Years)

این اولین نامزدی اسکار برای شارلوت رمپلینگ است.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...

۵- سیرشا رونان از فیلم "بروکلین" (Brooklyn)

این دومین نامزدی اسکار برای سیرشا رونان است. وی قبلاً نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در نقش مکمل برای فیلم "تاوان" (Atonement) (۲۰۰۷) شده بود.

جایزه بهترین بازیگر اسکار 2016 می رسد به...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه جای دنیا اول همه فیلمها رو میبینن بعد مراسمشونه واسه ما برعکسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج