۲۹۳۲۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هرچه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند.

وب سایت عصر ایران: اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هرچه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند.با تداوم روند هوشمندسازی دستگاه های مختلف، امروزه هرچیزی در حال تبدیل شدن به یک رایانه است.

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

تلفن همراه، ساعت، تلویزیون و حتی یخچال و فریزرها و قهوه سازها به پردازنده و حافظه مجهز می شوند تا وظایف خود را انجام دهند. سیستم های محاسباتی به اندازه ای کوچک شده اند که می توانند در دستگاه هایی با اندازه های مختلف جای بگیرند.

اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هرچه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند. در ادامه با برخی از بهترین لپ تاپ های سبک وزن حال حاضر بیشتر آشنا می شویم.

توشیبا کروم بوک ۲

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

کروم بوک ها بیشتر به عنوان رایانه هایی با سخت افزار نه چندان قدرتمند شناخته می شوند اما توشیبا کروم بوک ۲ به پردازنده اینتل Core i۳-۵۰۱۵U، ۴ گیگابایت حافظه رم، بلوتوث نسخه ۴، درگاه های یواس‌بی ۲ و ۳، درگاه HDMI و نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. این لپ تاپ ۱٫۳ کیلوگرمی در وب سایت آمازون برچسب قیمت ۳۲۹ دلاری را یدک می کشد.


ایسوس زنبوک
بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

ایسوس یکی از نام های شناخته شده در دنیای لپ تاپ محسوب می شود. محصولات سبک وزن این شرکت تحت نام زنبوک روانه بازار شده اند. زنبوک UX۳۰۵LA وزنی معادل ۱٫۳ کیلوگرم دارد و به پردازنده اینتل Core i۵-۵۲۰۰U با فرکانس پردازشی ۲٫۲ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی فول اچ‌دی مات، حافظه ذخیره سازی حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۰ ساعت عمر باتری و بدنه تمام آلومینیومی اشاره کرد. زنبوک UX۳۰۵LA در وب سایت آمازون برچسب قیمت ۷۵۰ دلاری را یدک می کشد.


دل XPS 13

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

اگرچه با لپ تاپی ۱۳ اینچی طرف هستیم اما به لطف نمایشگری بدون حاشیه اندازه بدنه دل XPS ۱۳ نزدیک به یک لپ تاپ ۱۱ اینچی است. این محصول سبک وزن دل در چند مدل عرضه می شود که امکان انتخاب گزینه هایی با نمایشگر لمسی نیز وجود دارد.

در حالت پایه دل XPS ۱۳ به پردازنده نسل ششم اینتل Core i۳، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی حالت جامد مجهز است. این مدل ۸۰۰ دلار قیمت دارد.


اپل مک بوک ایر

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

خانواده ایر به منظور ارائه لپ تاپی سبک وزن با قابلیت حمل راحت توسط شرکت اپل شکل گرفت اما با ارتقا فناوری و به کارگیری سخت افزارهای قدرتمند امروزه به یک دستگاه توانمند نیز تبدیل شده است. در نسل جدید مک بوک ایر پردازنده اینتل Core i۵ با فرکانس پردازشی ۱٫۶ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR۳ بکار گرفته شده اند.

مک بوک ایر در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی در دسترس است که هر دو وضوح ۱۴۴۰×۹۰۰ پیکسل را در کنار تراشه گرافیک مجتمع اینتل ۵۰۰۰ ارائه می کنند. این محصول به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است.


لنوو یوگا ۹۰۰

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

لنوو یوگا ۹۰۰ برچسب قیمت ۱۲۰۰ دلاری را یدک می کشد و یکی از گزینه های گران قیمت این فهرست است اما سخت افزار قدرتمند این دستگاه قیمت بالای آن را توجیه می کند. این دستگاه هیبریدی به پردازنده اینتل Core i۷ با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و از این رو هیچ گونه کندی در انجام کارهای روزانه، وبگردی و بازی های سبک احساس نخواهید کرد. بلندگوهای لنوو یوگا ۹۰۰ به فناوری دالبی DAX۲ مجهز شده و در کنار نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل تجربه مولتی مدیا خوبی با این دستگاه خواهید داشت.


مایکروسافت سرفیس بوک

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

سرفیس بوک با وزن ۱٫۵۸ کیلوگرم اندکی نسبت به دیگر محصولات معرفی شده در این فهرست سنگین‌تر است اما ویژگی هایی که در اختیار کاربر قرار می دهد موجب می شود تا این اضافه وزن را نادیده بگیرید.

سرفیس بوک با توجه به قابلیت جدا شدن صفحه کلید می تواند به یک تبلت نیز تبدیل شود. این دستگاه در مدل پایه به پردازنده اینتل Core i۵ و در مدل های قدرتمندتر به پردازنده اینتل Core i۷ با تراشه گرافیک انویدیا و ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

نمایشگر ۱۳٫۵ اینچی سرفیس بوک وضوح ۳۰۰۰×۲۰۰۰ پیکسل را ارائه می کند. همچنین در ارزان‌ترین مدل حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده و برچسب قیمت ۱۴۸۹ دلاری را در وب سایت آمازون یدک می کشد.


ال جی گرم ۱۵

بهترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

اگر در پی لپ تاپی ۱۵ اینچی مجهز به پردازنده اینتل Core i۷ هستید و همچنان بدنه ای نازک و با کیفیت از اولویت های شما است ال جی گرم ۱۵ یکی از گزینه های ایده آل برای شما محسوب می شود. بدنه این لپ تاپ از جنس آلیاژ منیزیم ساخته شده که ظاهری زیبا و با کیفیت بالا را ارائه می کند.

نمایشگر فول اچ‌دی به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم از دیگر ویژگی های این لپ تاپ فوق باریک به وزن ۹۸۰ گرم و برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج