۲۹۳۳۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طراحی متریال به گوگل کروم هم رسید

گوگل در پی استقبال بسیار زیاد کاربران از طراحی متریال اکنون تصمیم گرفته این زبان طراحی را در گوگل کروم نیز پیاده سازی نماید.

وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: گوگل در پی استقبال بسیار زیاد کاربران از طراحی متریال اکنون تصمیم گرفته این زبان طراحی را در گوگل کروم نیز پیاده سازی نماید.

طراحی متریال به گوگل کروم هم رسید

در همین راستا، نکست وب مباحثه ای را روی «گوگل کد» مشاهده کرده است که نشان می دهد شرکت ساکن مانتین ویو در نظر دارد نخستین نسخه از طراحی متریال برای کروم را همزمان با ارائه ورژن ۵۰ در سیستم عامل کروم ارائه نماید.

لازم است بگوییم نکست وب با تغییر و دستکاری در برخی از تنظیمات توانسته است تعدادی مختصر از تغییرات را پیش از عرضه رسمی مشاهده کند. البته باید اشاره کنیم بهینه سازی های صورت گرفته چندان بزرگ و خاص نیستند اما نشانه هایی از مسیری به شمار می روند که گوگل برای سال ۲۰۱۶ در پیش گرفته و گوگل کروم را در آن هدایت خواهد کرد.

به طور مثال، تب ها به جای لبه های گرد، به صورت تیز طراحی گشته اند، خط های موجود در کلید منو در سمت راست نوار آدرس به نقطه تغییر شکل داده اند و فرم بسیاری از کلیدهای دیگر نیز در این مرورگر عوض شده.

گوگل کد همچنین پیش نمایشی از حالت incognito یا همان مرور امن با پس زمینه تیره نیز به نمایش گذاشته که گویا بر اساس آن کاربر متوجه خواهد شد که آیا صفحه ای که باز نموده استاندارد است یا غیر قابل اعتماد.

طراحی متریال به گوگل کروم هم رسید

از دیگر تغییرات نیز می توان به نوار اسکرول بهینه سازی شده، آیکون های جدید و طراحی جدید صفحات دانلود، افزونه، تنظیمات و تاریخچه اشاره نمود. در تصویر پائین می توانید صفحه جدید تنظیمات را مشاهده کنید که به نظر بسیار کاربرپسندتر از قبل شده:

طراحی متریال به گوگل کروم هم رسید

در آخر نیز بگوئیم که هنوز هیچ تاریخی به طور رسمی برای عرضه این آپدیت ها اعلام نشده اما جا دارد اشاره نمائیم بسیاری از این ویژگی ها در حال حاضر برای کاربران پی سی و سیستم عامل کروم در دسترس هستند و همچنین اینگونه به نظر می رسد که برخی از این به روز رسانی ها در نسخه های بعدی کروم که برای عموم کاربران ارائه خواهند گشت، وجود خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج