۲۹۳۴۹۹
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

ماجرای خودکشی دانش‌ آموز کرمانشاهی

آموزش‌ و پرورش در خصوص خبر خودکشی دانش‌آموز کرمانشاهی در مدرسه گفت:‌ این دانش‌آموز به لحاظ درسی و انضباطی در حد بالایی بود و مشکلاتی در خارج از مدرسه داشته که متأسفانه در داخل مدرسه این اتفاق ناگوار افتاده است.

خبرگزاری تسنیم: در تاریخ سوم بهمن خبری با عنوان « دانش‌آموز کرمانشاهی در مدرسه خود را حلق آویز کرد‌» در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.

در بخشی از این خبر آمده بود:‌ محمد دانش‌آموز یکی از مدارس متوسطه اول ساعت ۹ صبح امروز در سرویس بهداشتی مدرسه خود را حلق آویز کرد.

آموزش و پرورش با صدور جوابیه‌ای به این خبر اعلام کرد:‌ دانش‌آموز محمدپارسا یلی‌نژاد از دانش‌آموزان بسیار مثبت، درس‌خوان و منضبط مدرسه بوده که رابطه عاطفی تنگاتنگی با مدیر، معاونان، دبیران و سایر دانش‌آموزان داشته است.

پارساپور رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه ضمن اظهار تأسف از این رخداد تلخ گفت:‌ نمرات دانش‌آموز مرحوم در حد عالی و نشان دهنده این موضوع است که از لحاظ درسی و انضباطی در حد بالایی بوده است.

آنچه مسلم است و از تحقیقات حاصل شده به دست آمده، دانش‌آموز مشکلاتی خارج از مدرسه داشته که متأسفانه در داخل مدرسه این اتفاق ناگوار رخ داده است. ضمن اینکه محمدرضا علوی مدیر مدرسه و دبیر دینی مدرسه این دانش‌آموز را درس‌خوان، مرتب و مؤدب معرفی کرده‌اند.

دانش‌آموز موصوف در اول وقت شنبه سوم بهمن ۱۳۹۴ اقدام به خودکشی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرحناز

      واقعا داریم به کجا میریم این دانش آموزان الان باید در اوج شادی و نشاط باشن تا بتونن برای آینده مفید باشن و افسرده نشن البته یک علتش هم حجم سنگین درسها ست تعداد کتابها و مطالب خیلی سنگین شده و همچنین رقابت نابجا بین بچه ها هم بعضی بچه ها رو عصبی میکنه

    • فیضیپور

      ضمن عرض تاسف باید گفت شنیدن ودیدن اینگونه حوادث درجراید ورسانه های عمومی جایز نیست مدرسه مکان مقدس وامید به زندگی است زیرا این سن سن طوفان است وممکن است این بدآموزی خسارات جبران ناپذیری برپیکره جامعه داشته باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج