۲۹۳۵۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«امکان مینا» ربطی به اطلاعات ندارد

کمال تبریزی که امسال با فیلم «امکان مینا» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد؛ خبر یک روزنامه درباره نقش وزارت اطلاعات در تولید آخرین فیلمش را تکذیب کرد و به آی‌سینما گفت یکی از شخصیت‌های فیلم مامور اطلاعاتی‌ست و به همین دلیل از کارشناسان این وزارتخانه کمک گرفته شده است.

آی سینما: کمال تبریزی که امسال با فیلم «امکان مینا» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد؛ خبر یک روزنامه درباره نقش وزارت اطلاعات در تولید آخرین فیلمش را تکذیب کرد و به آی‌سینما گفت یکی از شخصیت‌های فیلم مامور اطلاعاتی‌ست و به همین دلیل از کارشناسان این وزارتخانه کمک گرفته شده است.

«امکان مینا» ربطی به اطلاعات ندارد

پیش از این روزنامه جوان، خبری درباره این که «سیانور» ساخته بهروز شعیبی به سفارش وزارت اطلاعات و «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی با نظارت مستقیم این وزارت‌خانه ساخته شده است، منتشر کرده بود. کمال تبریزی در این‌باره به آی‌سینما می‌گوید: «کاملا این موضوع را تکذیب می‌کنم چون این فیلم هیچ ربطی به این وزارت‌خانه ندارد. بالاخره نمی‌توان خبرها را مخفی نگه داشت، در فیلم من یکی از نقش‌ها یک مامور اطلاعاتی است که به این دلیل مجبور بودیم از دانش و اطلاعات کارشناسان این وزارتخانه نیز استفاده کنیم. اما حامی مالی این فیلم بنیاد سینمایی فارابی است. البته برخی از خبرنگاران که فکر می‌کنند مدام در حال کشف موضوعات پنهان هستند و با خبر داشتن از برخی جزئیات چنین مطالبی را منتشر می‌کنند که درست از آب در نمی‌آید.»

تبریزی با تاکید بر این‌که حمایت مالی این فیلم از سوی بنیاد فارابی بوده است؛ ادامه داد: «حضور فارابی کاملا در فیلم مشهود است و وقتی به نمایش درآید این موضوع را خواهید دید.»

او درباره سیاسی خواندن فیلم‌های «بادیگارد»، «سیانور» و «امکان مینا» از سوی روزنامه جوان و گمانه‌زنی این روزنامه درباره احتمال رسیدن سیمرغ به این سه فیلم نیز این طور گفت: «فیلم‌هایی که نام برده شده هیچ‌کدام سیاسی نیستند و اشتباه به عرضتان رسانده‌اند. از طرفی دیگر این موضوع تعیین شدن سیمرغ‌ها صحت ندارد. این‌طور نیست که سیمرغ‌ها تقسیم شده باشند و جشنواره هیات داروانی دارد که در نهایت آن‌ها تصمیم خواهند گرفت.»

تبریزی درباره «امکان مینا» هم گفت: «فیلم من هم سیاسی نیست. البته به خاطر نقش این مامور اطلاعاتی ما رگه‌های سیاسی داریم اما فیلم من عاشقانه و اجتماعی است که در حاشیه آن اتفاقات سیاسی هم وجود دارد.»

تبریزی با بیان این‌که نمی‌داند چرا اثر قبلی او «طعم شیرین خیال» مورد استقبال واقع نشده؛ درباره احتمال موفقیت فیلم تازه‌اش در گیشه نیز گفت: «نمی‌دانم. در واقع نمی‌توان پیش‌بینی کرد سلیقه مخاطب به چه سمت و سویی خواهد رفت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج