جاباما
۲۹۳۸۰۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

تبانی تیم محبوب مازندرانی تایید شد!

مهدی پرهام مالک نساجی در گفت‌وگویی از قطعی بودن تبانی درآن بازی خبر داد. او گفت: چیزی که ما دیدیم صددرصد تبانی صورت گرفته است. در کل تاریخ سابقه نداشته تیم نساجی در قائمشهر چهار گل دریافت کند و واقعا نمی دانم چه بگویم.

تابناک: دیدار تیم‌های نفت آبادان و نساجی قائمشهر از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران با اتفاقات عجیبی به پایان رسید اما حالا دو هفته بعد از آن نتیجه عجیب تبانی در آن علنی شده است.

شکست سنگین نساجی در خانه باعث شد کوروش موسوی از سمت خود استعفا بدهد و این تیم محبوب وارد حواشی جدید شود.در جریان این دیدار که با نتیجه عجیب چهار بر یک به سود مهمان جنوبی خاتمه یافت، دروازه‌بان و مدافعان نساجی با اشتباهات باورنکردنی باعث شکست سنگین تیم شان شدند (ویدئویی مربوط به اتفاقات مشکوک این بازی منتشر شده است) بعد از این بازی کوروش موسوی استعفا داد و گفت: چیزهای ناگفته‌ای هست که باید در دلم با خود به گور ببرم ولی نمی‌توانم این چیزها را مطرح کنم.

تبانی تیم محبوب مازندرانی تایید شد!

نساجی بعد از رفتن موسوی در هفته بیست و سوم در دربی مازندران با یک گل مغلوب تیم مدعی خونه به خونه بابل شد و در هفته بیست و چهارم هم دو بریک به پیکان صدرنشین باخت. همین نتایج باردیگر صعود این تیم قدیمی به لیگ برتر را از همین جای فصل غیرممکن کرد.

مهدی پرهام مالک نساجی در گفت‌وگویی از قطعی بودن تبانی درآن بازی خبر داد. او گفت: چیزی که ما دیدیم صددرصد تبانی صورت گرفته است. در کل تاریخ سابقه نداشته تیم نساجی در قائمشهر چهار گل دریافت کند و واقعا نمی دانم چه بگویم.

این مالک خصوصی ثروتمند که تیمش معمولا مشکل مالی هم دارد، گفت که حتی به بازی‌های قبلی تیمش هم شک دارد:« با این شرایط که پیش آمده من به همه چیز مشکوکم. قطعا همه بازی ها را بررسی می کنیم و اجازه نمی دهیم چنین بازیکنان بی تعصبی در تیم به فعالیت شان ادامه دهند.»

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در واکنش به این مواضع علنی گفته بررسی این اتفاقات برعهده کمیته انضباطی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      20 سال کار عوامل این تیم شهر ما همینه پول میگیرن که ببازن و نیان لیگ برتر و در عوض هر سال کمک میکنن تیمهای پولدارتر بیان بالا.

    • بدون نام

      پس خوردن 6گل کره جنوبی از ایران هم تبانی بوده عجب منطقی......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج