۲۹۴۰۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اتصال میدان ونک به متروی شهید حقانی

شهردار منطقه ۳ تهران از اتصال میدان ونک به متروی شهید حقانی با احداث پل عابر پیاده ای به طول ۲۴۰ متر و در موازات پل طبیعت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار منطقه ۳ تهران از اتصال میدان ونک به متروی شهید حقانی با احداث پل عابر پیاده ای به طول ۲۴۰ متر و در موازات پل طبیعت خبر داد.

سلیمانی شهردار منطقه ۳ با اعلام این خبر گفت: به منظور تردد ایمن عابرین پیاده و دوچرخه سواران مسیر پیاده و سواره به صورت مجزا و به طول ۲۴۰ و عرض ۵ متر از بوستان آب و آتش تا شهید حقانی و در موازات پل طبیعت احداث شد.

سلیمانی گفت: پیش از این شهروندان جهت دسترسی از میدان ونک به متروی شهید حقانی ملزم به عبور از بزرگراه شهید حقانی و تقاطع بزرگراه شهید مدرس بودند که این امر گاهی موجب بروز تصادف و نا امنی برای عابرین پیاده می‌شد که در این راستا احداث پل عابر پیاده در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شهروندان از این پس می‌توانند با کمال آرامش با استفاده از پل فوق‌، این مسیر را با دوچرخه یا به صورت پیاده طی کنند و همچنین از مناظر زیبای اطراف پل طبیعت هم لذت ببرند.

شهردار منطقه ۳ با اشاره به اهمیت میدان ونک و متروی شهید حقانی به عنوان دو قطب سفر و مسافرپذیر در شمال تهران اظهار داشت‌: در مرحله بعدی در نظر داریم با بهسازی پیاده روی میدان ونک تا بوستان آب و آتش این محور ارتباطی را برای عبور و مرور عابرین پیاده و همچنین دوچرخه سواران تا حد مطلوبی ایمن سازی و روان سازی کنیم تا شهروندان با خیالی آسوده از میدان ونک تا متروی شهید حقانی تردد کنند.

شایان ذکر است در حال حاضر خانه ی دوچرخه نیز در بوستان طالقانی فعال است و شهروندان می‌توانند با عضویت در این محل و دوچرخه‌های رایگان در این مسیر دوچرخه سواری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج