۲۹۴۴۱۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

پیشنهادات فرهنگی این هفته کلا متعلق به جشنواره فیلم فجر است، به دلیل آن که موقعیت ویژه ای است، تنها رویداد فرهنگی که عده ای از مردم را ساعت ها در صف نگه می دارد و شور و هیجان به فضای فرهنگی می دهد.

برترین ها - ایمان عبدلی: پیشنهادات فرهنگی این هفته کلا متعلق به جشنواره فیلم فجر است، به دلیل آن که موقعیت ویژه ای است، تنها رویداد فرهنگی که عده ای از مردم را ساعت ها در صف نگه می دارد و شور و هیجان به فضای فرهنگی می دهد، این هفته تنوع پیشنهادی نداریم و متمرکز بر سینما هستیم، سینما موسیقی دارد، تئوری دارد، تصویر دارد، اکت دارد و مجموعه ای از تمام هنرهاست، چند فیلم پرطرفدار جشنواره امسال را در این فهرست قرار داده ایم.

ابد و یک روز:

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

فیلم اولی ساخته سعید روستایی با بازی های فوق العاده ای از نوید محمد زاده و پیمان معادی و دیگران، درام اجتماعی خوش ریتم و خوش ساخت که دیدنش با توجه به محبوبیتش کمی دشوار شده، پدیده ی جشنواره فجر تا امروز «ابد و یک روز» است، فیلمی که در مورد اعتیاد است ولی با نگاهی تازه و بکر همراه شده و مهم تر از هرچیز داستانش را جذاب تعریف می کند.

فیلم را جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در پردیس کیان می توانید ببینید یا ۱۷:۳۰ امروز و در پردیس ملت ، پردیس آزادی هم امروز ساعت ۱۸:۳۰ و فردا ۱۶:۳۰ «ابد و یک روز» را اکران می کنند.


لانتوری:

رضا درمیشیان که فیلم بسازد طبیعتا پر طرفدار می شود، «عصبانی نیستم» ذهنیت خوبی ساخته و نوع فیلمسازی درمیشیان که با جسارت همراه است، فیلمهایش را پر طرفدار می کند، «لانتوری» هم اجتماعی است و رادیکال، موضوع محوری فیلم اسید پاشی است که با کلی کنایه به جریان های سیاسی همراه شده و ارجاعات زیادی به بحث های روز جامعه دارد فیلم بازی های خوبی دارد و خوشبختانه خوش ساخت است و تا پایان همراهتان می کند.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

نوید محمد زاده و باران کوثری هر دو خوب بوده اند. «لانتوری» را امروز و در پردیس آزادی ساعت های ۱۴:۳۰ و ۲۱:۳۰ می توانید تماشا کنید، سینما جوان هم ساعت ۲۰:۳۰ لانتوری را اکران می کند. در مورد نام فیلم هم جالب است که بدانید لانتوری به آدم هایی اطلاق می شود که اصطلاحا به درد نخور هستند.


بادیگارد:

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

حاتمی کیا فیلم بسازد، سیاسی هم باشد، آن هم با چنین مضمونی، پرستویی هم باشد، مگر می شود پر طرفدار نشود؟ فیلم تا همین امروز چندین بار به سانس اضافه کشیده شده و جزو پر طرفدارترین هاست، شخصا فیلم را ندیده ام ولی دوستانی که در صف از فیلم می گفتند فضای کار را از لحاظ میزان جسارت نزدیک به «به رنگ ارغوان» دانسته اند، و خب حاتمی کیا فیلم بد ریتم نداشته است و کلا بلد است چگونه داستانش را تعریف کند، خصوصا اینکه او قابلیتش ر ا دارد با خطوط قرمز بازی کند، «بادیگارد» را جمعه ساعت۱۵:۳۰ در جوان می توانید ببینید و یا همان روز به پردیس آزادی بروید و در سانس ها ۱۵:۰۰ یا ۲۲:۳۰ فیلم را تماشا کنید، البته امروز هم در آزادی و در ساعت ۱۹:۰۰ فیلم اکران می شود.


بارکد:

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

کیایی با «خط ویژه» و «عصر یخبندان» جای خودش را باز کرده است و اصلا از قبل از آغاز جشنواره همه منتظر اکران فیلم جدیدش بودند؛ کیایی به لحن «بعداز ظهر سگی سگی» بازگشته و داستانش خیلی شیرین از آب در آمده است، دو احمق دوست داشتنی با بازی بهرام رادان و محسن کیایی که در قالبی جذاب موقعیت های با مزه ای خلق می کنند، فیلم را ببینید گر چه دیدنش کمی دشوار است، شاید مجبور شوید تا پس از نیمه شب در صف ها معطل شوید، اما ارزشش را دارد بهرام رادان و پژمان بازغی متفاوتی خواهید دید، پیش بینی اینکه فیلم در اکران چند میلیاردی شود دشوار نیست. موزه سینما جمعه ساعت ۲۲:۰۰ و ماندانا پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ «بارکد» را اکران می کنند و قطعا سانس های ویژه ای هم در راه خواهد بود.


اژدها وارد می شود:

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

مانی حقیقی تجربه گراست، فیلمش جایی میانه مستند و فیلم داستانی است، فیلم از لحاظ تکنیکی مطمئنا جزو بهترین های جشنواره است، موسیقی عالی، جلوه های بصری چشمگیر و داستانی که خلاقیت دارد و در جاهایی یادآور سینمای آمریکاست، اما نه به آن شکل کپی سکانس به سکانس، در مجموع با شکلی تازه از سینما در فضای سینمای داخلی مواجه می شویدف همین تازگی و خلاقیت خیلی ها را پابند فیلم حقیقی کرده و فیلم سانس ویژه هم داشته است. ساعت ۱۶:۰۰ امروز در پردیس آزادی ، ساعت های ۱۴:۳۰ و ۲۲:۰۰ در پردیس زندگی و ساعت ۱۷:۰۰ فردا در سینما فرهنگ.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saman

      باشه اینارو تهرانی ها ببینند ...پس بقیه چی ..... مخاطباتون فقط تهرانی اند؟؟؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج