۲۹۴۷۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ایده جدید ژاپنی ها

با این صندلی میتوانید ایستاده بنشینید!

با این اختراع ژاپنی‌ها دیگران نگران ایستادن‌های طولانی‌مدت خود نباشید!

وبسایت مجله مهر: اگر شغل شما به گونه‌ای است که مجبورید ساعت‌ها روی پای خود بایستید، پس این صندلی احتمالا همان چیزی است که مدت‌ها منتظر آن بوده‌اید.«Archelis»یک صندلی پوشیدنی است که با آن در هر موقعیتی می‌توانید بشینید.

با این صندلی میتوانید ایستاده بنشینید!

از نظر فنی در واقع «Archelis» یک صندلی نیست و بیشتر شبیه یک تسمه است که دور باسن و پاهای شما بسته می‌شود و به شما کمک می‌کند که موضع راحت‌تری برای قرار گرفتن خود پیدا کنید. موقعیتی که نه در آن ایستاده‌اید و نه به طور کامل نشسته‌اید. شما می‌توانید دستگاه را با تنظیم کردن مچ و ساق پای خود در ژست‌ها و موقعیت‌های مختلفی قفل کنید.

برای استفاده از این صندلی ابتدا باید زاویه مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ سپس در هر حالتی که هستید نشستن را تجربه کنید. این ابزار فشار و وزن بدن را روی ساق و ران پا توزیع می‌کند و از خستگی مفرط عضلات و مفاصل را می‌کاهد. این ابزار درواقع ابتدا برای جراحانی ساخته شده بود که به طور طولانی‌مدت روی پای خود می‌ایستند؛ بلکه در طول جراحی بتوانند کمی استراحت کنند؛ اما به نظر می‌رسد از آن بتوان برای دیگر مشاغل مثل معلمی، پرستاری یا کار در کارخانه هم استفاده کرد.

با این صندلی میتوانید ایستاده بنشینید!

این صندلی ژاپنی، به طور کلی از قطعات کربن ساخته شده که قابل انعطاف و راحت برای استفاده در هر زمانی است. در ضمن این وسیله به باتری یا نیرویی برای راه افتادن نیاز ندارد. مفهوم صندلی پوشیدنی، مفهوم جدیدی نیست. سوئیس هم پیش از این یک صندلی مشابه همین صندلی با نام «chairless» را روانه بازار کرده بود. این صندلی سوئیسی کاملا هیدورولیک بوده و به افرادی که می‌خواهند به طور طولانی‌مدت بایستند و کار کنند، کمک می‌کند؛ گرچه باز هم «Archelis» جذاب‌تر و کارآمدتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج