۲۹۴۸۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

گاهی اوقات ممکن است ذهنتان مشغول یافتن پاسخ سوالاتی در مورد کیفیت محصولات شود. نکته مهم توجه هرچه سریع تر به افزایش کیفیت محصولات و اتخاذ عملکرد مناسب برای جلب نظر مشتری ها خواهد بود.

وب سایت پول نیوز - رکسانا دانیالی: بحث امروز ما اختصاص به افرادی دارد که در کار خود عملکردی چشمگیری داشته اند و صنعت خودرو محل فعالیت آنها به شمار می رود. هر کدام از این افراد روش های متفاوتی را برای پیشرفت صنعت خودروسازی پیش گرفته اند. در ادامه به چند مورد از مهم ترین توصیه های این مدیران اشاره خواهیم کرد.

یواخیم هیزمان

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

وی مدیر عامل کمپانی گروه فولکس واگن چین است و می گوید: "گاهی اوقات ممکن است ذهنتان مشغول یافتن پاسخ سوالاتی در مورد کیفیت محصولات شود. نکته مهم توجه هرچه سریع تر به افزایش کیفیت محصولات و اتخاذ عملکرد مناسب برای جلب نظر مشتری ها خواهد بود"


فیل مورتاو

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

وی مدیر عامل کمپانی خوروسازی Qoros است و می گوید: صنعت خودروسازی برای تولید یک خودروی جدید نیازمند طی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ مرحله است. بسیاری از خودرو های چینی تنها ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ مرحله را دنبال می کنند. با این حال ما در کمپانی Qoros به طور دقیق ۲۵۰۰ مرحله را انجام می دهیم. میانبر نمی زنیم! چرا که به کیفیت اعتقاد داریم! حتی بعضی از خودروساز های غربی نیز خیلی از این مراحل را به جا نمی آورند.


اندی پالمر

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

وی مدیر عامل کمپانی بریتانیایی استون مارتین است که در صحبت های وی به مناسبت همکاری با شرکت اینترنتی چینی Letv نکات مفیدی وجود دارد. "آموختن نکات جدید به یک فرد سالخورده کار آسانی نیست! ما از سالخوردگان صنعت خودرو هستیم، ۱۰۲ سال از تاسیس این کمپانی می گذرد. تنها راهی که می توان ایده های تازه را پذیرفت و به تکنولوژی های جدید رسید، همکاری با کمپانی های تازه نفس است."


شی جیانهوا

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

وی معاون دبیر کل انجمن خودروسازان چین است و می گوید: "ما رشد سالانه ۷ درصدی خود را یک موفقیت فردی نمی دانیم زیرا همکاری و مشورت گروهی مهم ترین دلیل موفقیت خواهد بود."


لی چون رونگ

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

از مقامات عالی رتبه گروه دونگ فنگ چین می گوید: "تحقق رویا های اقتصادی هر کشور در گرو ایجاد برند های با کیفیت و جهانی سازی آن ها است. برای مثال در چین ۱.۵ میلیون اداره دولتی وجود دارد که اگر هر کدام از این ها تنها خودرو های برند چین را خریداری کنند، بازار کشور بسیار تغییر خواهد کرد."


هاکان ساموئلسون

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

مدیر ارشد اجرایی کمپانی ولوو است. این کمپانی به تازگی در سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه خودرو شانگهای تست خودرو بدون سرنشین خود را انجام داده است. وی می گوید: "شاید شبیه داستان های علمی تخیلی باشد اما دست یابی به فناوری خلبان خودکار مخصوص مسیر های خاص خیلی هم دور از انتظار نیست. رمز موفقیت ما در این زمینه خودباوری بوده است و خواهد بود."


فو یو وو

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

وی مدیر انجمن مهندسان خودروساز چین است و می گوید: "از جمله مهم تریم عوامل پیشرفت، بحث نظارت بر تولید است. برخی سیاست های نظارتی توسط وزارتخانه ها صادر می شوند بدون آن که نیاز به تایید شورای دولتی داشته باشند. این گونه نظارت ها اغلب ضعیف بوده و نمی توانند کمکی به توسعه کسب و کار و تولید کنند."


آن کونگ هوی

توصیه مهم مدیرانِ صنعت خودرو برای موفقیت در کارتان

مدیر عامل گروه خودروسازی جیلی است و می گوید: "نسخه جدید خودرو های ما تا سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۱ میلیون دستگاه فروش خواهد داشت. توجه به کیفیت، رقابت با خود و سایر حاضران بازار و همچنین در نظر گرفتن نیاز مشتریان از مهم ترین عوامل موفقیت های پیش رو خواهد بود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج