۲۹۴۸۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاهش ۲۰ درصدی قیمت تجهیزات مخابراتی

به گفته‌ی داوود زارعیان، تامین تجهیزات برای شبکه مخابراتی کشور در زمان تحریم‌ها به دلیل همکاری نکردن شرکت‌های خارجی، با واسطه صورت می‌گرفت، اما با رفع تحریم‌ها و در شرایط کنونی، شرکت‌های خارجی برای تامین تجهیزات، به صورت مستقیم اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: به گزارش معاون شرکت مخابرات ایران، قیمت خرید تجهیزات مخابراتی از شرکت‌های خارجی، به دلیل رفع تحریم‌ها و حذف واسطه‌ها در خرید این تجهیزات، ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

کاهش 20 درصدی قیمت تجهیزات مخابراتی

به گفته‌ی داوود زارعیان، تامین تجهیزات برای شبکه مخابراتی کشور در زمان تحریم‌ها به دلیل همکاری نکردن شرکت‌های خارجی، با واسطه صورت می‌گرفت، اما با رفع تحریم‌ها و در شرایط کنونی، شرکت‌های خارجی برای تامین تجهیزات، به صورت مستقیم اعلام آمادگی کرده‌اند که این موضوع کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت تجهیزات مخابراتی را به همراه داشته است.

بر اساس گزارش وی، با اعلام آمادگی وندورهای اروپایی و چینی برای حضور در بازار مخابرات ایران و پیمانکاری شبکه مخابراتی کشور، هم اکنون شرایط رقابتی برای شرکت‌های خارجی به وجود آمده است و شرکت‌های اروپایی مانند زیمنس و اریکسون و شرکت‌های چینی مانند ZTE و هواوی برای فعالیت در شبکه مخابراتی کشور با یکدیگر در حال رقابت هستند.

معاون شرکت مخابرات ایران همچنین اعلام کرد که علاوه بر اعلام آمادگی کمپانی‌ها برای شرکت در مناقصه‌های شبکه مخابراتی کشور، شرکت‌های خارجی آمادگی خود را برای ارائه فاینانس نیز به ما اعلام کرده‌اند که با ارائه تسهیلات، امکان تامین تجهیزات فراهم می‌شود و هزینه‌های آن به صورت میان مدت از سوی مخابرات، پرداخت خواهد شد.

زارعیان افزود:

هم اکنون در حال مذاکره با شرکت‌های خارجی برای واگذاری تامین تجهیزات و پشتیبانی شبکه مخابرات کشور هستیم که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج