۲۹۴۹۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتشار تصویری از HTC One M۱۰

امروز اکانت evleaks@ در توییتر اولین تصویر منتسب به HTC One M۱۰ را منتشر نموده، موبایلی که با اسم رمز «Perfume» توسط تایوانی ها در دست توسعه است.

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: امروز اکانت evleaks@ در توییتر اولین تصویر منتسب به HTC One M۱۰ را منتشر نموده، موبایلی که با اسم رمز «Perfume» توسط تایوانی ها در دست توسعه است.

انتشار تصویری از HTC One M10

تصویر یاد شده صرفا بخش جلوی این تلفن هوشمند را به نمایش می کشد اما از طریق مشاهده همان هم می توان بیان نمود که گویا طراحی One M۱۰، شباهت زیادی به One A۹ پیدا کرده و بخش جلویی آن تلفن هوشمند را یادآور می شود و البته نوار پایینی که لوگوی HTC در آن جای گرفته بود نیز حذف شده است.

انتشار تصویری از HTC One M10

به نظر می رسد که پس از چند پرچمدار از سری One، حالا با موبایلی رو به رو هستیم که طراحی اش تا حد زیادی دچار تحول شده و از نسل های پیشین خود متمایز گشته.

در کنار نداشتن نوار پایینی، یک کلید فیزیکی هوم نیز در پایین این دستگاه دیده می شود که البته این موضوع نیز یادآورد تلفن هوشمند One A۹ است. بیراه نیست اگر بگوییم که این کلید فیزیکی میزبان یک سنسور اثر انگشت هم خواهد بود.

پیش از این مشخصات سخت افزاری One M۱۰ افشا شده بود و در مطالب قبلی گفته بودیم که این موبایل از نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۲K و چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره خواهد برد.

اکانت evleaks@ در توییتر یا همان «اوان بلس»، معمولا تصاویری حقیقی از محصولاتی که در آینده معرفی می شوند را به نمایش می گذارد و این بار نیز بیراه نیست اگر تصور کنیم که موبایل پیش رو، همان One M۱۰ خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج