۲۹۴۹۴۳
۱ نظر
۵۱۸۱
۱ نظر
۵۱۸۱
پ

جدایی بیانسه از جی زی

بیانسه و جی زی، دو ستاره هالیوودی در سال ۲۰۰۸ با یکدیگر ازدواج کردند اما اخیرا خبرهایی از جدایی شان بر سر زبان ها افتاده طوری که حتی خبر انتشار آلبوم جدید جی زی هم نتوانست از داغی این شایعات بکاهد.

برترین ها: بیانسه و جی زی، دو ستاره هالیوودی در سال ۲۰۰۸ با یکدیگر ازدواج کردند اما اخیرا خبرهایی از جدایی شان بر سر زبان ها افتاده طوری که حتی خبر انتشار آلبوم جدید جی زی هم نتوانست از داغی این شایعات بکاهد.

جدایی بیانسه از جی زی

خبرهای جدایی ای دو خواننده مشهور هالیوودی به مه 2014 باز می گردد. زمانی که سولانج نولز، خواهر بیانسه، و جی زی در آسانسور با هم زد و خورد داشته اند.

علت دعوای جی زی و سولانج این بوده که جی زی گفته می خواهد به میهمانی ای که ریحانا ترتیب داده برود، آن هم بدون همسرش! اما گفته شده کسی که شعله های آتش این دعوا را بیشتر کرده جی زی بوده چرا که به جی زی خبر داده اند دو دختر قصد ورود به میهمانی ریحانا را دارند و خودشان را دوستان جی زی معرفی کرده اند اما کاشف به عمل آمده که این دو از دوستان سولانج بوده اند و به دروغ خودشان را دوست جی زی معرفی کرده اند که مسئولان پارتی به آنها اجازه ورود بدهند. پس از این درگیری هم بیانسه رسما اعلام کرد که از خواهرش حمایت می کند.

جدایی بیانسه از جی زی

در تابستان 2014 نیز بیانسه با اقدام دیگری، هواداران خود را از اختلافی که بین او و همسرش وجود داشته، مطمئن کرد. بیانسه در توری که مشترکا با جی زی برگزار کرد، در یکی از شعرهایش به یک رابطه بلند مدت که غرق در خیانت بود، اشاره کرد. هواداران او نیز سریعا فهمیدند که منظور بیانسه از خواندن این آهنگ رابطه چند ساله خودش با جی زی است.

جدایی بیانسه از جی زی

آنها در این تور، نه تنها در اتاق های مختلف بلکه در هتل های مختلف اقامت و برای آمدن به کنسرت ها هم جداگانه اقدام می کردند.

در همان تابستان، بیانسه به دنبال خرید آپارتمانی برای خودش در نیویورک بود.

در پاییز سال قبل نیز شایعاتی از قرار ملاقات های جی زی با ریحانا بر سر زبان ها افتاد که به درگیری بیشتر آنها دامن زد.

گویی رابطه چند ساله آنها رو به اتمام است و آنها در حال گذراندن مراحل طلاق خود هستند زیرا اخیرا بیانسه تیم حرفه ای خود را تغییر داده و از افراد جدیدی برای همکاری کمک گرفته تا هیچ گونه ارتباطی با جی زی نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونا که میگفتن عاشق همن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج