جاباما
۲۹۵۰۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان: جاه طلبی رونالدو را دوست دارم

سرمربی رئال مادرید جاه طلبی مهاجمش را دوست دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، رئال مادرید در هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف گرانادا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: گرانادا حریف سختی است ما باید با قدرت بازی را شروع کنیم. همچنین باید بازی متفاوتی را نسبت به دیدار برابر بتیس به نمایش بگذاریم. نباید امتیاز از دست بدهیم و تنها پیروزی ارزشمند است. بازیکنان از وظیفه خود آگاه هستند.

سرمربی رئال مادرید درباره آسیب دیدگی گرت بیل گفت: او بهتر شده است اما به طور کامل بهبود نیافته و نمی خواهیم در این رابطه ریسک کنیم.

مادرید در بازی های خارج از خانه تنها چهار پیروزی کسب کرده است زیدان در این باره اظهار کرد: بستگی به حریف دارد برابر بتیس از دقیقه یک آماده نبودیم. مقابل حریف فردا باید با تمام قدرت ظاهر شویم. توانایی‌های زیادی داریم. اگر به گل اول دست پیدا کنیم ادامه بازی برایمان راحت می‌شود.

او درمورد اهمیت لالیگا و لیگ قهرمانان گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان را نسبت به لالیگا امکان پذیرتر نمی‌بینم. برای کسب هر دو جام تلاش می‌کنیم. بازیکنان می‌دانند که می‌توانند در لیگ قهرمان شوند اما از موقعیت خود آگاه و از سختی آن مطلع هستند. ما تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی فرانسوی رئال، کریستیانو رونالدو را تحسین کرد و افزود: جاه طلبی او را دوست دارم هیچگاه از عملکردش راضی نیست و قانع نمی‌شود. او برای من، تیم و هواداران خیلی اهمیت دارد. من در ۳۴ سالگی از فوتبال خداحافظی کردم اما رونالدو بیش از این بازی خواهد کرد. این بدان معنی نیست که من مراقب نبودم. او خیلی مراقب خود است و از لحاظ جسمانی قدرتمند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج