۲۹۵۱۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقاد تند علیرضا دبیر از مدیران ورزش کشور

صراحت نقدهای علیرضا دبیرقهرمان کشتی جهان و المپیک و عضو شورای شهر تهران به وزیر ورزش و جوانان و علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک قابل توجه است .

وبلاگ مازیار ناظمی: صراحت نقدهای علیرضا دبیرقهرمان کشتی جهان و المپیک و عضو شورای شهر تهران به وزیر ورزش و جوانان و علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک قابل توجه است .

دبیر که به قول خودش ناگفته های پشت پرده ورزش ایران را به بعد از المپیک لندن موکول کرده است در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت وگو در مورد المپیک سی ام و بحث تعلق ورزش ایران و احتمال بازگشتش به کشتی پاسخگویی سوالات ما بود

برای انتخابات کمیته ملی المپیک به عباسی و علی ابادی هشدار می دهم!

انتخابات کمیته ملی المپیک ایران و حواشی و حرف و حدیثهایی که در مورد آن است را مطرح کردیم و طرح این سوال که چه کسی در انتخابات آبان ماه کمیته ملی المپیک برنده خواهد شد علیرضا دبیر در این مورد گفت دوستانی که دولت دستشان هست برای این انتخابات حرف اول را می زنند من شنیدم یک سری لابی ها با رئیس کمیته ملی المپیک کرده اند و بزودی خبرش در می آید فکر می کنم رقابت اصلی بین علی آبادی و عباسی باشد و امیدوارم که بدون حاشیه باشد.

و هشدار می دهم به این دو بزرگوار که بدون جنجال و برخورد پیش بروند در ورزش بحث جوانمردی و روحیه پهلوانی باشد. ورزش ایران دارد هنوز تاوان مدیریت اقای مهر علیزاده وبرکناری آقای هاشمی طبا به آن شکلی که اتفاق افتاد پس می دهد همین الان هم خبر دارم و می دانم چه اتفاقاتی در لندن افتاده و دوستان یک سری لابی هایی می کنند و جابجایی هایی در وزارت ورزش دارد صورت می گیرد. امیدوارم خیلی آرام این اتفاق بیفتد. البته حرفهای من مانده برای بعد از المپیک لندن که حتما این پشت پرده ها را خواهم گفت

به سجادی گفتم برکناری روسای فدراسیون ها اشتباه است

تغییرات روسای فدراسیونها و هزینه هایی که هنوز هم بر ورزش ایران تحمیل میکند سوال دیگر ما از عضو شورای شهر تهران بود دبیر در این مورد گفت آن شبی که این اتفاق افتاد من با سجادی صحبت کردم و گفتم شما سر این کار هزینه می دهید و بعد از چند روز به من زنگ و گفت دقیقا درست گفتی ! من در هر جایی سرم کلاه برود در ورزش سرم کلاه نمی رود .

دنیامالی آدم توانمندی است و حضورش در قایقرانی نعمت بود و منشا تحولات زیادی شد در بازیهای آسیایی و کسب سهمیه المپیک موفق بوده است ولی وقتی با این آدم این برخورد می کنیم معلوم میشود مدیران ورزش ما درک صحیحی از ورزش ندارند اگر ما تعلیق میشدیم و ایران بدون پرچم می خواست در بازیها شرکت کند می دانید چه هزینه ای داشت . همین کارها را می کنیم که در جوامع بین المللی به ما جایگاه و پست نمی دهند بازهم می گویم اگر مدیر ورزشکار خوب داریم نباید مدیر سیاسی خوب بیاوریم.

روزگار حضور ادم های سیاسی در ورزش ایران به سر آمده!

مدتهاست کشتی ایران را افراد دیگری مدیریت میکنند آیا کشتی ایران به بلوغ لازم برای معرفی یک مدیر نرسیده است دبیر در این مورد میگوید در مورد خودم بگویم من اصلا به کشتی فکر نمی کنم و نمی خواهم به کشتی بیایم.ولی وزارت ورزش می رود افرادی را می آورد که امتحانشان را پس داده اند و این اتفاق خوبی نیست وقتی در کشتی بچه هایی داریم که مدیر هستند حتی از حوزه کلان ورزش ورود پیدا کردند به عرصه های اقتصادی و سیاسی و توانستند خودشان را نشان دهند.

من میگویم برای حل باید جا برای ورود آدمهای سیاسی تنگ شود و شما رسانه ها باید پرچمدار این قضیه باشید وقتی رئیس کمیته المپیک ایران می رود و در بازیهای المپیک با پرچم رژه می رود دستش را به نشانه خوشحالی تکان می دهد ! معلوم است که ادبیات ورزش را نمی داند ما هرجا گیر می کنیم مدیری می رود فلان وزارتخانه رأی نمی آورد بعد می اوریمش در ورزش .

ورزش جایگاه مهمی دارد با جوانان مردم احساسات مردم با فرهنگ یک کشور سروکار دارد آدمی که می رود در این حوزه باید همه اینها را بشناسد. در کنارش باید مدیر باشد توانمند باشد سلامت باشد تحصیلات داشته باشد وقتی وجود همچین آدمهایی هست نباید ادم هایی را بیاورند که بعد از سه سال هنوز یاد نگرفته باشد در مجامع جهانی چطور رفتار کنند من این موضع را حتما به خود آقای علی ابادی هم خواهم گفت رئیس کمیته المپیک یک شخصیت دیپلماتیک هم دارد رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس ورزش باید در جایگاه ویژه باشند نه در زمین ورزش. وقتی یک ورزشکار نباید جای یک دیپلمات بنشیند یک دیپلمات هم نباید جای ورزشکار رژه برود.

کشتی در المپیک لندن سرافزار می شود

قهرمان المپیک سیدنی در مورد میزان موفقیت کشتی ایران در بازیهای لندن گفت حتما نتیجه می گیرند آن هم علت دارد در چند سال گذشته نشان دادیم در فرنگی ما یک یا دو مدال طلا را می گیریم و سه چهار قهرمان دنیا داریم و مربی باهوش و با استعداد مثل آقای بنا داریم و تیم با پنج شش مدال دار می رود المپیک و فکر می کنم تیم توانایی در سه وزن مدال طلا کسب خواهند کرد.

در مورد آزاد هم ما یک تجربه ای داشتیم هر سالی که در المپیک خوب نتیجه گرفتیم در سال قبل در جهانی هم موفق بودیم مثل ۹۶ آتلانتا که نتیجه خوبی گرفتیم و سال ۹۵ در جهان موفق بودیم سال گذشته تیم ما قهرمان دوم دنیا شده است و با حضور آقای رسول خادم که خیلی باهوش و هدفمند هستند حتما تغییر و تحولاتی در تیم بوجود آمده است در رشته آزاد دو تا سه مدال طلا خواهند گرفتند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمي

      چند وقت پيش رفته بودم شهرداري منطقه 22
      شنيدم دبير با استفاده از اسم و رسمش يه پروژه ميلياردي گرفته و چون خودش بلد نبوده انجام بده داده به يه شركت ديگه
      حالا پولشونو با استفاده از يه سري ترفند نمي ده
      واقعا واسش متاسف شدم كه چجوري به از عرش به زير فرش رسيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج