۲۹۵۴۳۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

تیم مظلومی متوقف شد و صدرنشین شد

دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز در آخرین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز در آخرین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت.

پس از اینکه نتایج تیم‌های بالای جدول در هفته نوزدهم لیگ برتر مشخص شد، استقلال تهران در خانه پذیرای استقلال اهواز بود. شاگردان مظلومی در دیداری که از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود، مقابل همنام اهوازی خود به تساوی یک - یک رسیدند.

امید ابراهیمی در دقیقه ۲۸ برای استقلال تهران و حمزه خضیراوی ۵۸ برای استقلال اهواز گلزنی کردند.

وحید طالب‌لو، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، یعقوب کریمی (۷۰ - بهنام برزای)، جابر انصاری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، علیرضا رمضانی (۴۰ - میثم مجیدی) و مهدی مؤمنی (۶۲- پروپیچ) از ابتدا در ترکیب استقلال تهران قرار گرفتند.

فرناندو لوپز، طالب ریکانی، میلاد پاک‌پرور (۸۳ - علی بیگدلی)، حمزه خضیراوی، مهدی اسلامی، عادل کلاه‌کج، میلاد ربانی‌فرد، رضا بهمئی (۴۶-حسین ساکی)، مکی شریفی، حسین بهرامی و علی هلیچی هم برای استقلال اهواز از ابتدا وارد زمین شدند.

نیمه اول

دقیقه ۹: ارسال یعقوب کریمی روی دروازه استقلال اهواز با ضربه سر جابر انصاری همراه بود، اما توپ او با فاصله به بیرون رفت و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۱۸: استقلال اهواز صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد و حمزه خضیراوی با اشتباه حنیف عمران‌زاده می‌توانست دروازه وحید طالب‌لو را باز کند، اما تعلل او برای ضربه زدن به توپ باعث شد مدافعان استقلال تهران توپ را از منطقه خطر دور کنند.

دقیقه ۱۹: مهدی مومنی از تیم استقلال تهران از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۲۳: کریمی بار دیگر ارسال خوبی روی دروازه استقلال اهواز داشت که این بار ضربه سر سجاد شهباززاده به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: ضربه ایستگاهی برای استقلال تهران در موقعیت بسیار مناسبی ایجاد شد که امید ابراهیمی توانست به زیبایی توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۳۶: ارسالی که این بار روی دروازه لوپز انجام شد با ضربه قیچی برگردان جابر انصاری همراه شد که این توپ هم راهی به دروازه نداشت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: حرکت جابر انصاری در یک سوم دفاعی استقلال اهواز و پاس او به مهدی مومنی موقعیت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد که ضربه مهاجم آبی‌پوشان تهرانی به مدافعان حریف برخورد کرد و به دروازه نرسید.

دقیقه ۵۸: بازیسازی عادل کلاه‌کج پشت محوطه جریمه استقلال تهران و پاس او به میلاد پاک‌پرور با ارسال این بازیکن همراه شد تا حمزه خضیروای با جایگری خوب بین مدافعان استقلال بدون ایجاد مزاحمت دروازه وحید طالب‌لو را باز کند.

دقیقه ۷۴: جابر انصاری ارسالی روی دروازه استقلال اهواز داشت که پروپیچ موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۷۵: این بار ارسال میثم مجیدی روی سر پروپیچ نشست، اما توپ به جایی رفت که دروازه‌بان استقلال اهواز جاگیری کرده بود.

دقیقه ۸۰: مکی شریفی، بازیکن استقلال اهواز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۹: طالب ریکانی ضربه ایستگاهی خوبی را به سمت دروازه استقلال زد که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد توپ تبدیل به گل شده است، اما وحید طالب‌لو با سرعت توپ را بیرون کشید و داور و کمکش متوجه این موضوع نشدند.

استقلال تهران با تساوی مقابل استقلال اهواز ۳۶ امتیازی و هم امتیاز با همنام خوزستانی خود شد و با توجه به تفاضل گل بهتر صدر جدول را از استقلال خوزستان گرفت. استقلال اهواز هم ۸ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول رده‌بندی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بختیار

      با این ترکیب چرتت.داره دستت رو میشه که مربی نیستی.یعقوب کریمی درحدلیگ محلاتم نیست..به لطف داور تساوی گرفتی..بی غیرتا حیا کنید......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج