۲۹۵۶۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

از دوچرخه‌سواری زیر باران لذت ببرید!

از آنجا که دوچرخه‌سواری در هنگام بارش می‌توان حادثه‌آفرین باشد، شرکتی به نام Vanmoof در اقدامی پوششی با نام بانچو تولید کرده که در هنگام پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری می‌تواند شما در برابر قطرات باران محافظت کند.

وبسایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: از آنجا که دوچرخه‌سواری در هنگام بارش می‌توان حادثه‌آفرین باشد، شرکتی به نام Vanmoof در اقدامی پوششی با نام بانچو تولید کرده که در هنگام پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری می‌تواند شما در برابر قطرات باران محافظت کند.

از دوچرخه‌سواری زیر باران لذت ببرید!

بر اساس اطلاعات منتشر از سوی شرکت سازنده، Boncho مخفف دو کلمه "bike" به معنای دوچرخه و "poncho," به معنای شنل است که توسط شرکت دوچرخه‌سازی هلندی Vanmoof طراحی و تولید گردیده است. اگرچه تا پیش از این نیز پوشش‌هایی همچون Veltop, Dryve و یا LeafxPro برای محافظت از دوچرخه‌سواران در هنگام بارش باران تولید شده است، با این حال هیچ یک به سادگی و کارآمدی بانچو نیستند.

از دوچرخه‌سواری زیر باران لذت ببرید!

جنس پارچه‌ی این پوشش علاوه بر سبکی به گونه‌ای ساخته شده است که آب را به خود جذب نمی‌کند و در سواری‌های طولانی نیز دوچرخه‌سوار را خسته نمی‌کند. بانچو تمام قسمت بالاتنه دوچرخه‌سوار را پوشانده و حتی دارای قسمتی ضخیم‌تر هست که دسته دوچرخه را هم از خیس شدن محافظت می‌کند.

از دوچرخه‌سواری زیر باران لذت ببرید!

این پانچو شرایط را برای دوچرخه‌سواران کاملاً تغییر می‌دهد و با خشک نگاه‌داشتن دوچرخه‌سواران به آنان اطمینان توانمندتر شدن را می‌دهد.

از دوچرخه‌سواری زیر باران لذت ببرید!

مزیت دیگر بانچو فضای اشغال شده کم آن است، به طوری که به راحتی می‌توان آن را در قسمت ضخیمی که مسئولیت حفظت از ریزش باران بر روی دسته را دارد گنجاند. این محصول هم‌اکنون در دو رنگ سبز و خاکستری و سه سایز با قیمت ۶۰ دلار از طریق کمپین کیک استار قابل سفارش می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج