جاباما
۲۹۵۷۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زیباترین قلعه های جهان +عکس

قلعه هابه عنوان خاطرات باشکوه گذشته هنوز پابرجایند و وقایع بزرگ تاریخی، افسانه ها و داستان های عاشقانه را یادآوری می کنند.

برترین ها: قلعه هابه عنوان خاطرات باشکوه گذشته هنوز پابرجایند و وقایع بزرگ تاریخی، افسانه ها و داستان های عاشقانه را یادآوری می کنند. هرچند انتخاب سخت است اما ۱۰ تا از بهترین و زیباترین قلعه های جهان را در این لیست مشاهده می کنید.


10- مونت سنت میشل، فرانسه

زیباترین قلعه های جهان +عکس

نام این قلعه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و یکی از نشانه های مشهور فرانسه می باشد. این قلعه در قرون وسطا ساخته شده و دارای دو برج بزرگ برای دفاع در برابر ورود به قلعه است. این پناهگاه نماد نیروهای متفقین در نورماندی در طول جنگ جهانی دوم شد.
۹- قلعه Neuschwanstein، آلمان

زیباترین قلعه های جهان +عکس

این کاخ قرن نوزدهمی بالای تپه های ناهموار بالای روستای Hohenschwangau در جنوب غربی بایرن ساخته شده است. بیش از 1.3 میلیون نفر، سالانه از این مکان تاریخی بازدید می کنند. این کاخ در چند فیلم مشهور ظاهر شده و الهام بخش قلعه زیبای خفته دیزنی لند است.
8- قلعه Hohensalzburg، اتریش

زیباترین قلعه های جهان +عکس

این قلعه یکی از بزرگترین قلعه های قرون وسطی در اروپاست که در شهر اتریشی سالزبورگ واقع شده است. این قلعه در اواخر قرن ۱۰ مرمت شد و تبدیل به یکی از جاذبه های توریستی مهم شد.
۷- قلعه Conwy، ولز

زیباترین قلعه های جهان +عکس

یونسکو اعلام کرده است که کنوی یکی از بهترین نمونه های اواخر قرن 13 و اوایل 14 معماری نظامی در اروپاست و آن را در فهرست میراث جهانی خود قرار داد. این قلعه قرون وسطایی توسط ادوارد اول در طول فتح ولز ساخته شد.این قلعه در چندین جنگ نقش مهمی بازی کرده و در سال 1399 پناهگاه موقت ریچارد دوم بوده است.
6- قلعه پراگ، جمهوری چک

زیباترین قلعه های جهان +عکس

باتوجه به کتاب رکوردهای گینس، قلعه پراگ بزرگترین قلعه باستانی جهان است. تاریخ آن را قرن نهم اعلام کرده اند و درحال حاضر اقامتگاه رسمی رئیس جمهوری پراگ است. این قلعه نشیمن کاه شاهان بوهمیا، امپراتوری روم مقدس و رئیس جمهوری چکسلواکی بوده است. جواهرات تاج و تخت بوهمیایی در اتاق منفی در این قلعه نگهداری می شود.
۵- قلعه بران، رومانی

زیباترین قلعه های جهان +عکس

قلعه بران در نزدیکی براشوف، نشانه ملی رومانی به حساب می آید و افسانه مشهور دراکولا حول آن تعریف شده است. این قلعه در حال حاضر موزه آثار هنری و مبلمانی است که توسط ملکه ماری جمع آوری شده است.
4- قلعه اوزاکا، ژاپن

زیباترین قلعه های جهان +عکس

این قلعه یکی از نشانه های مشهور ژاپن است.
۳- قلعه پلس، رومانی

زیباترین قلعه های جهان +عکس

قلعه پلس، یک قلعه دوران نئورنسانس واقع در کوه های کارپات نزدیک سینیا، رومانی بین سال های 1873 و 1914 توسط چارلز اول ساخته شد. و امروزه یکی از محبوب ترین بناهای یادبود در رومانی است.
2- قلعه ورسایل، فرانسه

زیباترین قلعه های جهان +عکس

این قلعه در ۲۰ کیلومتری جنوب پایتخت قرار دارد. دادگاه ورسای از سال ۱۶۸۲ مرکز قدرت سیاسی فرانسه بود، زمانی که لویی چهاردهم از پاریس نقل مکان کرد. تا زمانی که خانواده سلطنتی در اکتبر ۱۸۷۹ بعد از انقلاب فرانسه مجبور شدند به بازگشت به پایتخت شدند. کاخل ورسای نه تنها به خاطر زیبایی اش بلکه به دلیل مفهوم تاریخی اش مشهور است.
۱- Chateau de Chillon، سوئیس

زیباترین قلعه های جهان +عکس

این قلعه جزیره ای در انتهای شرقی دریاچه ژنو قرار دارد به همین دلیل چشم انداز اطراف آن واقعا زیباست و یکی از پربازدید ترین قلعه های سوئیس و اروپا به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج