۲۹۵۸۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رونالدو: ۲ سال دیگر در رئال می‌مانم

ستاره گلزن رئال مادرید می گوید تا پایان قراردادش در رئال مادرید می ماند و بعد از آن تصمیمی برای آینده خود نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: ستاره گلزن رئال مادرید می گوید تا پایان قراردادش در رئال مادرید می ماند و بعد از آن تصمیمی برای آینده خود نگرفته است.

به گزارش ساکرنت، کریستیانو رونالدو امروز جایزه پیچیچی فصل گذشته را به لطف زدن ۴۸ گل در ۳۵ بازی دریافت کرد. این ستاره پرتغالی در مراسمی که سرخیو راموس و کارلو آنچلوتی سرمربی سابق رئال مادرید نیز در آن حضور داشتند توانست جایزه برترین گلزن لیگا را به خود اختصاص دهد.

رونالدو ۳۱ ساله که همیشه صحبت های زیادی درباره آینده او به گوش رسیده است برترین گلزن تاریخ رئال مادرید محسوب می شود و توانسته رکوردهای زیادی در فوتبال اسپانیا به نام خود ثبت کند. او در گفتگو با مارگا گفت: من در لیگ انگلیس بازی کردم ولی لالیگا بهترین لیگ جهان است. بازیکنان بزرگی در این لیگ بازی می کنند و از نظر رقابتی یکی از رقابتی ترین و فشرده ترین لیگ های جهان است. خیلی خوشحالم در این لیگ بازی کردم و توانستم اثر خودم را در آن داشته باشم.

رونالدو ادامه داد: من دو سال دیگر با رئال قرارداد دارم و حداقل تا پایان قراردادم در این تیم می مانم و بعد از آن منتظر می مانم تا ببینم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. چیزی که باید بگویم این است که فعلا در رئال می مانم و تا پایان قرداردادم به چیزی جز حضور در این تیم فکر نمی کنم. همچنین باید بگویم که ین جایزه را به تیم، کادر فنی، مربی و افرادی که هر روز با من کار می کنند، تقدیم می کنم.

او در پایان گفت: کسب جوایز فردی و تیمی برای من خوشحال کننده است و امیدوتارم سال دیگر هم اینجا باشم و بتوانم افتخاری دیگر با رئال داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج